اخبار فرهنگی

برکه دختر “سام درخشانی” به دنیا آمد؟!

سام درخشانی ، سام درخشانی دختردار شد
“سام درخشانی” بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام ابهامات زیادی درباره تولد دخترش برکه ایجاد کرد.

سام درخشانی دختردار شد

زندگی شخصی هنرمندان همیشه یکی از جذاب ترین بخش ها برای مردم است و کوچک ترین خبرها از ازدواج و فرزنددار شدن آنها برای هوادارانشان حائز اهمیت است. یکی از سوژه های داغ این روزهای زندگی سام درخشانی تولد دخترش برکه است که بارها و بارها سام درخشانی به علاقه اش برای داشتن دختری به نام برکه اشاره کرده بود.سام درخشانی

سام درخشانی

استراحت سام درخشانی در کنار همسر و دخترش

سام درخشانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:زنده بودن حرکتی است افقی، از گهواره تا گور…. اما زندگی کردن حرکتی است عمودی، از فرش تا عرش… زندگی یک تداوم بی نهایت اکنون هاست… ماموریت ما در زندگی “بی مشکل زیستن ” نیست، “با انگیزه زیستن ” است…

پ ن:استراحت شیرین بعد از کار در کنار همسر و برکه خانم….

با انتشار این پست شایعات زیادی پیرامون زمان تولد دختر سام درخشانی شکل گرفت و خیلی ها معتقد بودند که دختر سام درخشانی به دنیا آمده اما عده ای دیگر به مصاحبه اخیر سام درخشانی استناد کردند و گفتند دختر سام درخشانی آذرماه متولد میشود.

 سام درخشانی

سام درخشانی و همسرش در روز عقدشان

۲۶ خرداد ماه سال ۹۴ بود که سام درخشانی با انتشار تصویری خبر ازدواج ش را به صورت رسمی اعلام کرد و به تمام شایعات پیرامونش خاتمه داد و اکنون بعد از گذشت دو سال ازازدواجاین هنرمند جوان به زودی خبر پدر شدن او نیز باعث خوشحالی هوادارانش میشود.

بخشی از گفتگوی سام درخشانی درباره زمان تولد دخترش

سام درخشانی در این گفتگو اعلام کرد:همسرم باردار است و به امید خدا آذرماه دخترمان به دنیا می آید. همیشه اعلام کرده بودم که اگر دختردار شوم که خیلی هم دوست داشتم فرزندم دختر باشد اسمش را برکه می گذارم. به نظرم “برکه” اسم منحصر به فردی است و همخوانی آن با نام خانوادگی من که می شود “برکه درخشانی” حس یک برکه درخشان را می دهد و این اسم را خیلی دوست دارم.

برکه دختر “سام درخشانی” به دنیا آمد؟!

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا