بارداری

علائم بارداری دختر | نشانه های بارداری دختر

تعیین جنسیت جنین یکی از انواع مسائلی بوده که از دیرباز نیز در بین مردم وجود داشته است. بعضی از این علائم و نشانه ها درست بوده است. ما قصد داریم تا در این مقاله شما عزیزان را با علایم دختر بودن جنین در دوران بارداری آشنا کنیم.

نشانه بارداری دختر

عکس جنین دختر در سونوگرافی

 

علائم بارداری دختر :

 

یکی از دغدغه هایی که اغلب والدین در دوران بارداری با آن مواجه می شوند تعیین جنسیت جنین می باشد. افراد با کسب تجربه های گوناگون که در طول زمان بدست می آورند می توانند جنسیت جنین در شکم مادر را پیش بینی کنند. هر چند علائم پسر بودن جنین و دختر بودن جنین گاهی اوقات ممکن است به دور از واقعیت بوده باشد اما برخی از این پیش بینی ها نیز می توانند تاثیر داشته و صدق کنند. در این مقاله با علایم دختر بودن جنین در دوران بارداری در خدمت شما دوستان عزیز می باشیم.

امروزه با روش هایی که وجود دارند دیگر نیازی نیست که برای تشخیص جنسیت فرزند به سونوگرافی مراجعه نمایید. مشاهده علائم بارداری پسر و یا علائم بارداری دختر می تواند کمک کند که راحت تر جنسیت فرزند خود را تشخیص دهید. در این مقاله تعدادی از دانستی های جالب و مفید را برای تشخیص دختر یا پسر بودن جنین در خدمت شما مخاطبان عزیز قرار می دهیم که امیدواریم با توجه به این دانستنی ها بتوانید جنسیت فرزند خود را تشخیص دهید.

علایم دختر بودن جنین در دوران بارداری

اگر خانم های باردار در ماه های اول بارداری در ابتدای صبح حالت تهوع شدیدی داشته باشند می تواند یکی از علائم دختر بودن جنین باشد. اگر شکمتان در بارداری گرد و به سمت بالا باشد و به غذاهای شیرین و انواع میوه جات از جمله پرتقال علاقه مند شوید از علائم و نشانه های احتمال دختر دار شدن می باشند.

بالا بودن سن والدین

یکی از علایم دختر بودن جنین بالا بودن سن والدین می باشد. در هنگام اقدام به بارداری هرچقدر که سن والدین بالا باشد احتمال دختردار شدن افزایش می یابد. خانم هایی که پس از سن ۳۵ سالگی و همسرانشان در سن ۴۰ سالگی تصمیم به باردارشدن بگیرند احتمال اینکه فرزند آن ها دختر شود بسیار بالا می باشد. با افزایش سن تغییراتی در هورمون های زنانه ایجاد می شوند و کیفیت اسپرم های پسردار شدن نیز کاهش پیدا می کنند. علاوه بر آن در سنین بالا میزان رابطه جنسی کاهش پیدا کرده و عمر اسپرم های دختردار شدن نیز افزایش پیدا می کند و موجب می شود که جنین شما دختر شود.

باردار شدن در فصل زمستان

والدینی که در فصل زمستان می خواهند باردار شوند در واقع از شانس بیشتری برای دختردار شدن برخوردار می باشند. دلیل این امر این است که اغلب در فصل زمستان عفونت ها رخ می دهد و همین امر موجب آسیب پذیر شدن اسپرم های پسردار شدن می شوند. اما اسپرم های دختردار قوی تر بوده و موجب باروری تخمک ها می شوند.

داشتن تهوع شدید در صبح

اگر در دوران بارداری در ابتدای صبح دچار استفراغ و حالت تهوع شدید می شوید احتمال آن که جنین شما دختر شود بیشتر است. تحقیقات نشان داده است که ۵۵ درصد از کودکانی که مادر آن ها در دوران بارداری تهوع شدید داشته است دختر می باشند. محققان نیز دلیل این امر را افزایش هورمون استروژن در بارداری های دختردار اعلام کرده اند.

بارداری دختر چه علایمی دارد

علایم بارداری دختر در ماه اول

داشتن استرس و یا کار پدر در محل آلوده

تحقیقات نشان داده است که شغل پدر بر روی تعیین جنسیت فرزند تاثیر دارد. داشتن استرس های شغلی پدر و یا کار کردن در محیط های آلوده می تواند موجب دختردار شدن شود. پدرانی که مشاغلی همچون غواص حرفه ای، تکنیسین زیر دریایی، کارگر کارخانه آرد، راننده حرفه ای و خلبان با تعداد پرواز زیاد داشته باشند شانس بیشتری برای دختردار شدن دارند.

داشتن دو یا چند فرزند

در صورتی که در بارداری های قبلی بیش از دو فرزند داشته باشید شانس شما برای دختردار شدن جنین در بارداری فعلی بالا می رود. زیرا هر چقدر که بارداری های بیشتری را تجربه کرده باشید میزان سطح هورمون گونادوتروپین در بدن افزایش پیدا می کند.

استفاده از داروهای تحریک تخمک گذاری

از دیگر علایم دختر بودن جنین مصرف داروهای تحریک کننده تخمک گذاری می باشد که محققان نشان داده اند که استفاده از داروهای تحریک تخمک گذاری توسط مادر موجب دختر شدن نوزاد می شود. هر چند که این امر مورد تایید بسیاری از متخصصان قرار نگرفته است.

سایر نشانه های دختر بودن جنین در بارداری

خشک تر و نازک تر شدن موها نسبت به قبل
بزرگ تر شدن سینه چپ نسبت به سینه راست از علائم بارداری دختر می باشد.
ضربان قلب کودک بیشتر از ۱۴۰ ضربه در دقیقه باشد.
بالا رفتن شکم در بارداری
نرم شدن پوست
رنگ ادرار به رنگ زرد تیره تبدیل شود.
خلق و خوی شما نوسانات بسیاری داشته باشد.
علاقه مند شدن به میوه های شیرین و بستنی و شیرینی در دوران بارداری می تواند از جمله علایم دختر بودن جنین باشد.
اگر چند لحظه به آینه نگاه کنید اما مردمک چشم شما گشاد نشود.
داشتن تهوع شدید در دوازده هفته اول بارداری

شکل شکم در بارداری دختر

نشانه بارداری دختر در ماه های اول

آشنایی با نشانه های دختر بودن جنین

این پیش بینی ها به اعتقاد بسیاری از افراد خرافات می باشند اما پزشکان اعلام کرده اند که بسیاری از این پیش بینی ها برای تعیین جنسیت دختر یا پسر درست بوده است. در این مقاله با علایم دختر بودن جنین در دوران بارداری آشنا شدید. در صورت تمایل برای آشنایی با اطلاعات کافی در دوران بارداری و روش های دیگر تشخیص نوع جنسیت جنین به بخش بارداری مراجعه نمایید.

چگونه بفهمیم جنین پسر است یا دختر ؟

در هفته‏ های آخر حاملگی ،اندکی از شیر مادر را بر کف دست یا ظرفی بریزید و سپس شپشی را به داخل آن بیاندازید ، اگر شپش موفق شد خود را از داخل شیر بیرون بکشد جنین دختر است ، در غیر اینصورت جنین پسر می باشد.
۱۰- اگر نبض دست چپ مادر پر و متواتر بود، هرگاه بخواهد برخیزد اعتماد به دست چپ کند و با کمک آن بلند شود، پوست کف دست وی به سبزی زند، این امکان هست که دست و پای نوزاد دختر شبیه به مادرش بشود.
۱۱- برای تشخیص جنسیت جنین ممکن است بتوانید از تعداد ضربان قلب وی به جنسیت آن پی ببرید. اصولا ضربان قلب جنین دختر بیشتر از ۱۴۰ مرتبه در دقیقه می باشد.
۱۲- اگر مادر هنگام حرکت نخست پای چپ را حرکت دهد و حرکات چشم چپ او زودتر باشد از دیگر علایم دختر بودن جنین است.
۱۳- دختر یا پسر بودن جنین بستگی به این دارد که اگر مقداری نمک روی سر زن حامله بریزید و بعد موهای او را شانه کنید ؛ چنانچه نمک در لابلای موهای زن حامله گیر کند و بیرون نریزد، دختر می ‏زاید و اگر نمک ها بیرون بریزند مادر صاحب فرزند پسر خواهد شد.
۱۴- می توانید قبل از خواب مخلوط پودر زرآوند و عسل را در دستمال استریل سبزی ریخته و حمول (شیاف در فرج) کنید، ناشتا بوده و تا میانه روز هیچ غذائی نخورید، پس اگر آب دهان تلخ شود، نشان دختر بودن جنین است و اگر طعمی پدید نیاید نشان آن بود که زن نازا می باشد.
۱۵- هنگام ولادت دختر درد زایمان از ما بین ناف و فرج شروع می گردد.

علائم بارداری دختر | نشانه های بارداری دختر

منابع: shahrvandfarda.ir,telemediran.com,zamannews.ir

اگر ازدواج کردید و قصد بارداری دارید حتما مطالب نشانه های حاملگی و بارداری دوقلو و علائم بارداری و تست بارداری با نمک و علائم بارداری پسر و سیسمونی نوزاد را بخوانید با ایران بانو همراه باشید

۲/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا