اخبار فرهنگی

پایان فصل چهارم خندوانه امشب با حضور نگار جواهریان

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,خندوانه
رامبد جوان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر حضور نگار جواهریان در آخرین قسمت فصل چهارم خندوانه در امشب ۲۹ شهریورماه ۹۶ به روز کرد.

فصل چهارم خندوانه با نگار جواهریان تمام میشود

برنامه خندوانه با همه فراز و نشیب هایش امشب ۲۹ شهریورماه ۹۶ آخرین قسمت از فصل چهارم خود را روی آنتن میبرد . این برنامه پرمخاطب تلویزیونی که به گفته رامبد جوان پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون بود و حتی مخاطبانی بیشتر از برنامه دورهمی و نود داشت امشب با حضور یک مهمان ویژه پایان می یابد.خندوانه

مهمان ویژه آخرین قسمت خندوانه کیست

رامبد جوان پیشتر با انتشار لایو استوری در صفحه اینستاگرامش به درخواست مردم برای دعوت از همسرش نگار جواهریان به خندوانه پاسخ مثبت داد و بالاخره به قولش عمل کرد.

مجری برنامه خندوانه با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از حضور نگار جواهریان در این برنامه و در قسمت آخر فصل چهارم داد که امشب ۲۹ شهریورماه ۹۶ روی آنتن میرود.

پایان فصل چهارم خندوانه

نگار جواهریان امشب مهمان خندوانه میشود

رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:فردا شب آخرین قسمت خندوانه با حضور نگار جواهریان.

پایان فصل چهارم خندوانه

حضور نگار جواهریان همسر رامبد جوان در برنامه خندوانه

نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. به گفته خودش، او بازیگر ی را از ۱۴-۱۳سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوان ان می رفت یادگرفت و در ۱۵سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر ، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد. نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت.

پایان فصل چهارم خندوانه

نگار جواهریان امشب مهمان خندوانه میشود

برنامه خندوانه با اجرای موفق رامبد جوان از روزی که اولین قسمت خود را روی آنتن برد تا امروز که قرار است آخرین قسمت از فصل چهارم این برنامه پخش شود ، همیشه مخاطبان خاص خودش را داشته و یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی بوده است و در ترویج شادی نقشی اساسی ایفا کرده است.

پایان فصل چهارم خندوانه امشب با حضور نگار جواهریان

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا