اخبار فرهنگی

واکنش تند آزاده نامداری به اتفاقات اخیر پیرامونش

آزاده نامداری ، واکنش آزاده نامداری
آزاده نامداری با انتشار پستی در صفحه شخصی اش به ماجرای انتشار عکس ها در سوئیس واکنش نشان داد.

واکنش آزاده نامداری به ماجرای انتشار عکس هایش

انتشار عکس های بدون حجاب آزاده نامداری جنجال زیادی در رسانه ها و در میان مردم به راه انداخت و هرکس واکنشی نسبت به این ماجرا نشان داد. عده ای از در دوستی درآمدند و به دفاع از این مجری تلویزیون پرداختند و عده ای دیگر به تمسخر این ماجرا دامن زدند . از میان واکنش ها ویدئویی که آزاده نامداری بعد از انتشار عکس هایش منتشر کرد شعله های آتش این ماجرا را بیشتر کرد و واکنش های شدیدتری را نسبت به این ماجرا رقم زد.آزاده نامداری

اگرچه آزاده نامداری بعد از آن ماجرا سعی کرد که آرامش را به زندگی اش برگرداند و رفتارش کاملا عادی باشد اما جنجال این ماجرا هنوز ادامه دار است و گویا این اتفاقات پیرامون آزاده نامداری تمامی ندارد و نام او به گفته خودش با جنجال عجین شده است. ادامه دار شدن واکنش های کاربران در فضای مجازی به ماجرای عکس های آزاده نامداری این مجری تلویزیون را وادار به واکنش جدی کرد.

واکنش شدیداللحن آزاده نامداری به ماجرای عکس های بدون حجابش

 آزاده نامداری

همچنین بخوانید : تمامی مطالب مرتبط با آزاده نامداری

آزاده نامداری در کنار همسرش

آزاده نامداری با انتشار عکسی از عبارت “الله سمیعا علیما” در اینستاگرامش نوشت:هر جا دلاتون خواست راحت فحش دادید کی از شما چیزی به غیر از این شنفته یک روسری افتاد با یک زن چه کردید وای از شبی که روسریهاتون بیفته…… #آزاده_نامداری.

واکنش تند آزاده نامداری به اتفاقات اخیر پیرامونش

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا