اخبار فرهنگی

پسر بنیامین بهادری به زودی به دنیا می آید

بنیامین بهادری ، شایلی محمودی
بنیامین بهادری در جدیدترین پست اینستاگرامش از پسردار شدن اش خبر داد و گفت پسرش به زودی به دنیا می آید.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری پسردار شد

بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان و همسرش شایلی محمودی در سال ۹۵ با هم ازدواج کرده و هر دو در فیلم سلام بمبئی ایفای نقش کردند.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری کنار همسر و دخترش

بنیامین بهادری در شب تولدش با انتشار پستی از به دنیا آمدن فرزند پسرش در آمریکا خبر داد.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری به زودی پسردار میشود

وی در اینستاگرامش نوشت:سلام ١٨٧- دنیا یه جوری شرطی شده که اگه شب تولد خودمون پست نذاریم انگار فراموش کردیم که به دنیا اومدیم. ١٨٨- خدا رو شکر که وسط این دنیای شدیداً طلبکار(!)، من بی قید و شرط ترین رفقا رو دارم. خدا می دونه گاهی عمداً اذیتشون هم کردم که ببینم منو تا کجا تحمل می کنند و همیشه این من بودم که روم کم شده. ١٨٩- به دلیل وجود همین دوستانم هر وقت خبر مهمی داشتم سعی کردم همین جا با شماها -که هنوز و با عشق این شماره ها رو دنبال می کنید- مطرح کنم.

١٩٠- بیشتر از این نمی تونستم این موضوع رو پیش خودم و نزدیکانم نگه دارم ” تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ی ما اضافه میشه ” ١٩١- خیلی دلم می خواست تو ایران به دنیا بیاد ولی دیدم مادرش تو امریکا راحت تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده اینجاست، دلش این طور خواست من هم گفتم چشم ١٩٢- انگار همه این سی و پنج سال رو منتظرت بودم پسرم ١٩٣- بارانا از همه ما خوشحال تره . چرا نباشه؟ داره میشه خواهر بزرگه ١٩۴- دنیا یه جوری شرطی شده که خدا می دونه ولی من و شما با هم شرطی نیستیم و این خودش یک دنیا قیمت داره. ١٩۵- مراقب خودتون و عشقتون باشید.

پسر بنیامین بهادری به زودی به دنیا می آید

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا