نکته های خانه داری

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

 

رفع مشکل ریپورت اینستاگرام, بلاک شدن در اینستاگرام

رفع مشکل ریپورت اینستاگرام

معمولاً در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند.

برای نمونه شما نمی‌توانید از تصاویر نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خود به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در قسمت TERMS این قوانین بیان شده است. حال ریپورت اینستاگرام چیست؟

اگر کاربران قوانین اینستاگرام رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث حذف اکانت اینستاگرام آنها شود.

کاربران در اینستاگرام می‌توانند عمل خلاف قوانین دیگر کاربران را گزارش دهند، که به این عمل، ریپورت کردن گفته می‌شود. این ریپورت کردن می‌تواند شامل کاربر، پست، تصویر و یا کامنتی باشد. این موارد شامل ریپورت می شوند:

انتشار تصویر یا کامنت تبلیغاتی و اسپم

انتشار پست و تصاویر دیگران به نام خود

عدم رعایت قانون کپی رایت

انتشار تصاویر و کامنت‌های غیر اخلاقی

پست‌ها و کامنت‌هایی شامل خودکشی، تهدید و آزار و استفاده از مواد مخدر

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ریپورت‌های غیر واقعی ارسال شود، منجر به بسته شدن آن اکانت نمی‌شود.

رفع مشکل ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام

در صورتی که برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً با مشکل ریپورت و بلاک شدن مواجه شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد و یا توسط اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

رفع ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن توسط اینستاگرام

اگر برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً در یک بازه زمانی بیش از حد مجاز کامنت ارسال کرده‌اید، این مشکل پس از چند ساعت رفع می‌شود. اما اگر با مشکل لایک کردن مواجه شده‌اید، در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده‌اید.

بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده‌اید. رفع این نوع از بلاک شدن توسط اینستاگرام ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام راهکارهای زیر را انجام دهید:

راهکار اول برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این روش به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این منظور می‌توانید از تصاویر زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

رفع مشکل ریپورت اینستاگرام, بلاک شدن در اینستاگرام

رفع مشکل ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام

راهکار دوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

راهکار دیگربرای رفع ریپورت اینستاگرام ، تغییر ایمیل اکانت می‌باشد. به این منظور وارد پروفایل خود شوید و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید. حال در قسمت Private information می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خود را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی حاوی یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید.

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟

قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، اما اینستاگرام اجازه نمی‌دهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر دیگر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

یکی از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این منظور اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، نام اکانت آن کاربر را وارد کنید، در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است.

اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و همچنان دکمه Follow را مشاهده می‌کنید، یعنی توسط او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر اسم او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان احتمال داد توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

همچنین اگر با اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید ولی با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

منبع:heyvatech.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا