canاخبار فرهنگی

بهاره رهنما برای بار دوم ازدواج کرد به همراه تصاویر

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و همسر سابق پیمان قاسمخانی برای بار دوم ازدواج کرد و امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما است و مراسم ازدواج این هنرپیشه کشورمان روز گذشته چهارم شهریورماه برگزار شد .نخستین تصاویر از مراسم ازدواج بهاره رهنما را ببینید.بهاره رهنما

نخستین تصاویر از ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

 ازدواج مجدد بهاره رهنما

مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

ازدواج مجدد بهاره رهنما

تصاویری از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما

 ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما برای دومین بار ازدواج کرد (تصاویر)

با امیرخسرو عباسی بیشتر آشنا شوید

امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد .

تصویری از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما  با انتشار عکسی از کیکش که روی آن نوشته شده است : « او بله را گفت» از خاطره ی خوب زندگی اش نوشت:

خاطره های خوب زندگی رو سلیقه و حضور بعضی از دوستان متفاوت تر و بیاد موندنی تر میکنه، با تشکر از کارامل کیکی های عزیزم که همیشه شادی های ما رو بیادموندنی تر و شیرین تر کردند.

بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی از جمله «توفیق اجباری»، «ورود آقایان ممنوع»، «سن پطرزبورگ»، «پژمان» و «مرد هزار چهره» را در کارنامه کاری خود دارد و پیمان قاسم خانی نیز نویسنده و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با فیلم هایی همچون «مارمولک»، «ساختمان پزشکان» و «شب های برره» در سال های اخیر خوش درخشیده است.

پیمان قاسمخانی همسر سابق بهاره رهنما بود که حاصل این ازدواج دختری به نام پریا است که در حال حاضر در وین درحال ادامه تحصیل در رشته موسیقی است.

کمند امیرسلیمانی بازیکر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس ازدواج مجدد بهاره رهنما را تبریک گفت. بهاره عزیزم امیدوارم دلی آرام لبی خندان و روزگاری پر از خوشبختی در کنار همسرت داشته باشی و دنیا بر وفق مرادت باشه.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی , بهاره رهنما

بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسمخانی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود :پیمان قاسمخانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی شود که دوستی مان لطمه ببیند.

جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می بینند و در کنار هم می خواهند.

بهاره رهنما برای بار دوم ازدواج کرد به همراه تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا