اخبار فرهنگی

جشن تولد خانوادگی امیرمهدی ژوله + عکس

امیرمهدی ژوله ، 37 سالگی امیرمهدی ژوله
امیرمهدی ژوله نویسنده و کمدین برنامه خندوانه صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از جشن تولد ۳۷ سالگی اش در کنار همسر و دخترش به روز کرد.

جشن تولد ۳۷ سالگی امیرمهدی ژوله

کمتر کسی با امیرمهدی ژوله نویسنده آثار محبوب مهران مدیری تا زمانی که جلوی خندوانه بیاید و استندآپ کمدی اجرا کند ، آشنایی داشتند اما امیرمهدی ژوله نویسنده سریال های طنز محبوبی چون نقطه چین ، پاورچین ، درحاشیه ، شبهای برره ، باغ مظفر و … است .امیرمهدی ژوله

۲۷ مردادماه جشن تولد این نویسنده آثار طنز تلویزیون است که به همراه خانواده اش جشن تولدی خودمانی گرفته و تصویری از شادی را در صفحه اینستاگرامش با مردم به اشتراک گذاشته است.

جشن تولد خودمانی امیرمهدی ژوله با همسر و دخترش

 امیرمهدی ژوله

تولد امیرمهدی ژوله در کنار دخترش گندم و همسرش

امیرمهدی ژوله با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:نشاطی پیش ازین بود آن قدم رفت غروری کز جوانی بود هم رفت حدیث کودکی و خودپرستی رها کن کان خیالی بود و مستی چو عمر از سی گذشت یا خود از بیست نمی شاید دگر چون غافلان زیست شعر از نظامی نقل قول از یه مردادی مغرور و باهوش.

امیر مهدی ژوله در جریان مسابقات خنداننده برتر ، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود نماید.

امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله در برنامه خندوانه

امیر مهدی ژوله نویسندگی سریال های طنزی همچون درحاشیه، قهوه تلخ ، زندگی به شرط خنده، شب های برره، نقطه چین، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، ویلای من،شوخی کردم و …را برعهده داشته است.

این بازیگر سریال های طنز تلویزیون در برنامه خندوانه از ابتلایش به بیماری ام اس و مبارزه با این بیماری خبر داد .

امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله در کنار دخترش گندم

۱/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا