اخبار فرهنگی

مهریه جالب و متفاوت نفیسه روشن + عکس

نفیسه روشن ، برنامه خوشا شیراز
نفیسه روشن بازیگر سریال اغما مهمان این هفته برنامه خوشا شیراز شد و از ارادتش به امام رضا (ع) گفت و از مهریه متفاوتش در این برنامه صحبت کرد.

نفیسه روشن در برنامه خوشا شیراز

برنامه خوشا شیراز به مناسبت سالورز تولد امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) با فضایی متفاوت روی آنتن شبکه فارس رفت. محسن آزادی مجری این هفته برنامه خوشا شیراز میزبان خادمین محترم حرم مطهر امام رضا(ع) در این برنامه بود و فضایی متفاوت در برنامه با حضور این خادمین رقم خورد.نفیسه روشن

نفیسه روشن

در برنامه این هفته خوشا شیراز نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون ، علی رها خواننده ی عرصه ی موسیقی، خُدام حرم امام رضا(ع) به مناسبت میلاد امام هشتم، با اجرای محسن آزادی حضور داشتند و برنامه جذابی در روز میلاد امام هشتم رقم خورد.

در بخش ابتدایی برنامه، گروهی از خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) به مناسبت سالروز میلاد امام هشتم در برنامه حضور داشتند و درباره وضعیت خادمین در حرم رضوی صحبت کردند.

مهریه متفاوت نفیسه روشن در خوشا شیراز فاش شد

مهمان دیگر برنامه خوشا شیراز نفیسه روشن بازیگر سریال اغما بود که در گفتگویش در این برنامه به ارادتی که به امام رضا (ع) دارد اشاره کرد و گفت:امام رضا (ع) ضامن آهو بود و دوستدار حیوانات و من هم چون ارادت خاصی به ایشان دارم حیوانات را دوست دارم و البته این را مدیون تربیت پدر و مادرم هستم که به من یاد دادند نباید به حیوانات آسیب برسانیم و باید آنها را دوست بداریم .

نفیسه روشن

نفیسه روشن در برنامه خوشا شیراز

نفیسه روشن در این برنامه از خوشا شیراز از علاقه خاصی که به امام رضا (ع) دارد گفت و ادامه داد :من زیاد مشهد میروم و به علت ارادت خاصم به امام رضا (ع) مهریه ام هشت سکه بهار آزادی است .

بازیگر سریال اغما از نقش های خوبی که بعد از این سریال به او پیشنهاد شد صحبت کرد و از کار کردن با کارگردان های خوبی مانند مهدی فخیم زاده گفت.

نفیسه روشن در بخشی از صحبت هایش به فعالیتی که در حوزه دوقلوها دارد اشاره کرد و گفت :من سفیر دوقلوها در ایران هم هستم. از جمله کارهای انجمن دوقلوها در ایران می توان به کمک های مالی به خانواده های کم بضاعت، برپایی جشن دوقلوها و ارائه انواع کمک ها به دوقلوها اشاره کرد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در برنامه خوشا شیراز

این بانوی بازیگر درباره پیشنهاد کاری جدیدش در برنامه خوشا شیراز صحبت کرد و از تازه ترین اثر سینمایی اش زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده گفت و از این کار به عنوان نقطه درخشانی در کارنامه هنری اش یاد کرد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا