اخبار فرهنگی

نوشیدنی آزاده نامداری در سوئیس چه بود؟ + عکس

آزاده نامداری ، آزاده نامداری در سوئیس
انتشار عکس های بدون حجاب آزاده نامداری در سوئیس جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد و نوشیدنی خانم مجری در این عکس ها مورد سوال بسیاری از افراد بود که در این مطلب به پاسخی به این سوال داده شد.

آیا نوشیدنی آزاده نامداری در سوئیس الکلی بود

چند روز پیش انتشار عکس هایی از بانوی نامدار تلویزیون آزاده نامداری در حالی که همراه همسر و فرزندش در سوئیس به سر میبرد منتشر شد و نداشتن حجاب در این عکسها بهانه ای برای دست به دست چرخیدن آنها در فضای مجازی شد و جنجال های زیادی با انتشار این عکسها به پا شد و عده ای قضاوت های عجولانه ای در این خصوص کردند و عده ای به دفاع از آزاده نامداری به پا خواستند . علاوه بر مساله حجاب این خانم مجری نوشیدنی که در دست او بود مورد سوال عده زیادی از مردم واقع شد.آزاده نامداری

آزاده نامداری

نوشیدنی آزاده نامداری الکلی نبود

آزاده نامداری

آزاده نامداری در کنار همسرش

تصویری از آزاده نامداری در سوئیس

در تصاویری که از آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر گردید وی را بدون حجاب و در حال صرف نوشیدنی نشان می داد. صرف نظر از بحث در مورد دلیل پوشش متفاوت وی در این عکس ها، در فضای مجازی عده ای بدون تحقیق اتهام نوشیدن مسکرات را به وی نسبت دادند. در حالی که نوشیدنی مورد استفاده وی ماءالشعیر بدون الکل تولید کشور سوئیس است. رهبر انقلاب نیز در استفتائی نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی را که میزان الکل آنها در حد بسیار ناچیز بوده و مسکر به شمار نمی آیند حلال دانسته اند.

متن استفتاء رهبری در مورد نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی به شرح زیر است:
سؤال:حکم ماء الشعیر بدون الکل که در خارج تهیه می شود و در اغلب با مقدار بسیار ناچیزی از الکل مثل ۰۱۰٪ الکل تهیه شده و مسکر نبودن آن محرز می باشد چیست؟ اگر مقدار الکل از این هم کمتر باشد، چه؟ لازم به ذکر است که الکل موجود در این نوع آبجو به آن از بیرون تزریق نشده بلکه طی فرایند تخمیر خودبخود تولید می شود و پس از آن تحت فشار از آن خارج شده و درصد ناچیزی که گفته شد در آن باقی می ماند.
جواب:ماء الشعیر مذکور پاک و حلال است.
 آزاده نامداری

تصویری از نوشیدنی آزاده نامداری در سوئیس

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا