canاخبار فرهنگی

عاشقانه رضا صادقی برای دخترانش در روز دختر

رضا صادقی ، رضا صادقی خواننده
رضا صادقی سلطان مشکی پوش و خواننده سرشناس پاپ کشورمان با انتشار دلنوشته ای زیبا روز دختر را به دخترانش تیارا و ویانا و همه دختران ایران تبریک گفت.

دلنوشته زیبای رضا صادقی برای روز دختر

رضا صادقی خواننده سرشناس پاپ کشورمان با انتشار دلنوشته ای زیبا تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر را به دخترانش تیارا و ویانا و همه دختران ایران تبریک گفت .رضا صادقی

رضا صادقیرضا صادقی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

رضا صادقی

رضا صادقی در کنار دخترانش تیارا و ویانا

عاشق شو دخترم تا وقتی زیر سایه عشق بمانی همه چیز خوب است ، مشکل از جایی شروع میشود که عشق را فراموش میکنیم و خوب یا بد معشوق راپای عاشقی میگذاریم …. عاشق شو دخترم … جهان به بها و بهـانه عاشقی پابرجاست ، و عاشق تنها ناجی جهان خواهـد بود . عاشق شو دخترم ، عشق قایقی است که اگر باورش کنی معشوق را دریایی خواهی جست …. عاشق شو دخترم ، زیبایی تو شایسته تحسین شاعری عاشق پیشه تر از توست که از گیسوی تو ماندگاری به اثار جهان اضافه کند … عاشق شو دخترم و نترس از شکستن ، که شکستن یعنی تکثیر و تردید نکن که بزرگتر میشوی .. عاشق شو و نترس ،تفکر تو و اندیشه زیبای تو سازنده نگاه جهان به توست ، گرگ ها از بوی خون ،در رگ زیر پوست هم به طمع می ایند ، شیر زن باش و ازاد که جهان از ان توست اگر انی باشی که باید باشی دخترم عاشق شو ، انچنان که من عاشق نگاهت ، صدایت و نفست هستم .. عاشق باش و رهـا دخترم ، که این تنها راه به اغوش کشیدن خدایست پر از لبخند و عشق و موسیقی .. عاشق شوید دختران زیبای من تیارا و ویانا روز دختر به دخترانم و همه دختران نجیب و زیبای سرزمینم تبریک میگم…

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ در ۲۱ بهمن ۹۱ با دختری ایرانی که ساکن آلمان بود عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. رضا صادقی ۲ سال بعد از ازدواج خود دارای دختری به اسم تیارا میشود.

همچنین بخوانید : تمامی مطالب مربوط به رضا صادقی

رضا صادقی

تیارا و ویانا دختران رضا صادقی

تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است. ویانا دومین دختر رضا صادقی حدود یک و ماه و نیم پیش در یکی از شبهای قدر در ماه رمضان به دنیا آمد و رضا صادقی در ۲۴ خرداد ۹۶ با انتشار عکسی در اینستاگرامش خبر پدر شدن برای دومین بار را منتشر کرد.

رضا صادقی علاوه بر تیارا و ویانا دختر دیگری به نام ایران دارد . ایران دختری است که چندی پیش رضا صادقی او را در پی رها شدنش توسط مادرش در شهر مبارکه در استان اصفهان به فرزند خواندگی پذیرفت.

عاشقانه رضا صادقی برای دخترانش در روز دختر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا