مد و لباس

تیپ های جذاب مردانه، مخصوص تابستان

 

انتخاب لباس برای فصل تابستان ساده نیست، از این رو که علاوه بر زیبایی، خنکی و راحتی نیز اهمیت می یابد. اگر انتخاب لباسی ست و زیبا در این فصل برایتان سخت است، به کلکسیونی از لباس هاس مردانه که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

انتخاب لباس برای فصل تابستان ساده نیست، از این رو که علاوه بر زیبایی، خنکی و راحتی نیز اهمیت می یابد. اگر انتخاب لباسی ست و زیبا در این فصل برایتان سخت است، به کلکسیونی از لباس هاس مردانه که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید. این ست ها از نظر مشهورترین طراحان مد، بهترین انتخاب برای تابستان می باشند.

شلوار نخی + بلوز پولو + کفش لوفر

این ست برای زمان هایی که نمی خواهید زیبایی را فدای راحتی کنید، مناسب است. با این دست لباس نه تنها احساس راحتی خواهید کرد، بلکه بسیار هم جذاب و چشمگیر خواهید شد. آنچه در این انتخاب اهمیت می یابد، جنس پارچه است که باید پنبه ای یا نخی باشد. کفش های لوفر نیز کفش هایی سبک و راحت هستند که در هر رنگی موجود می باشند. به همین دلیل به راحتی می توانید آنها را با رنگ لباس هایتان ست کنید.

انتخاب لباس مردانه,آشنایی با تیپ های مردانه

این ست برای زمان هایی که نمی خواهید زیبایی را فدای راحتی کنید، مناسب است

بلوز راه راه + شلوار سفید

اگر به طرح های راه راه علاقه دارید، بلوز راه راه تان را با شلواری سفید ست کنید. از آنجا که طرح های راه راه چشم ها را به سمت خود جذب می کنند، با پوشیدن شلواری به رنگ خنثی، می توانید در ظاهرتان تعادل ایجاد کنید. پیشنهاد ما به شما این است که رنگ های پر رنگ بلوز با راه راه های باریک تر را انتخاب کنید.

تیپ های تابستان مردانه,تیپ های مردانه مخصوص تابستان

اگر به طرح های راه راه علاقه دارید، بلوز راه راه تان را با شلواری سفید ست کنید

بلوز گلدار + شلوارکی به رنگ خنثی

شاید برایتان ساده نباشد که بلوزی با طرح های گلدار به تن کنید اما اگر دوست دارید که کمی به ظاهرتان تنوع دهید و متفاوت از دیگران باشید، ما بلوزهای گلدار را به شما پیشنهاد می دهیم. پوشیدن بلوزهای گلدار از آنچه شما می اندیشید هم ساده تر است. برای این کار سعی کنید از رنگ هایی چون مشکی، سورمه ای و کبود برای بلوز و رنگ های خنثی برای شلوارک کمک بگیرید. برای تکمیل ظاهرتان صندل بهترین انتخاب است.

تیپ های متفاوت مردانه,تکنیک های انتخاب لباس مردانه

پوشیدن بلوزهای گلدار از آنچه شما می اندیشید هم ساده تر است

شلوارک + بلوز طرحدار

این را همیشه به خاطر بسپارید که با بلوزهای طرحدار باید شلوارهای ساده (یا برعکس) به تن کرد، در غیر این صورت ظاهر شما شلوغ و شلخته به نظر می رسد. بنابراین اگر بلوزی طرحدار به تن کردید، حتما شلواری ساده به رنگ خنثی مانند سفید یا کرم به تن کنید. کفش لوفر نیز انتخاب خوبی برای پاهایتان است.

مدل لباس تابستانی مردانه,لباس تابستانی مردانه

با بلوزهای طرحدار باید شلوارهای ساده (یا برعکس) به تن کرد

بلوز طرحدار + شلوارک جین 

بلوزهای طرحدار انتخاب خوبی برای روزهای گرم و هیجان انگیز تابستان اند. اگر می خواهید که ظاهری اسپورت داشته باشید، بلوز طرحدارتان را به همراه شلوارک جین به تن کنید. البته حواس تان باشد که از پوشیدن شلوارک های جین تیره خودداری کنید زیرا گرما را به مقدار زیادی جذب می کنند. کفش کتانی سفید نیز بهترین انتخاب برای این ست می باشد.

آشنایی با تیپ های مردانه, انتخاب لباس مردانه

بلوزهای طرحدار انتخاب خوبی برای روزهای گرم و هیجان انگیز تابستان اند

شلوار سورمه ای + کت رنگ خنثی

همه آقایان باید کتی به رنگ خنثی و روشن، در کمد لباس هایشان، به خصوص در فصلی چون تابستان، داشته باشند. شلوار سورمه ای نیز زمانی که می خواهید تیپی رسمی داشته باشید، بهترین انتخاب است. برای زیر کت تان نیز بلوزی کمرنگ که متناسب با رنگ کت تان باشد، بپوشید تا بیش از همیشه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.

تیپ های مردانه مخصوص تابستان,انتخاب لباس مردانه

شلوار سورمه ای، زمانی که می خواهید تیپی رسمی داشته باشید، بهترین انتخاب است

شلوارک طرح دار + تی شرت + کت ساده

اگر به یک دورهمی دوستانه دعوت شده اید اما می خواهید کمی از ظاهر اسپورت تان دور شوید، ما این تیپ را به شما پیشنهاد می دهیم. همانطور که گفتیم اگر شلواری طرحدار بپوشید، بهتر است که برای بالاتنه لباس هایی ساده به رنگ هایی خنثی انتخاب کنید.

نکته هایی برای انتخاب لباس مردانه, تیپ های متفاوت مردانه

اگر می خواهید از ظاهر اسپرت تان دور شوید، این تیپ را به شما پیشنهاد می دهیم

کت و شلوار + تی شرت + کفش کتانی

برای یک ظاهر رسمی، کت و شلوار بهترین انتخاب است اما برای فصل گرمی چون تابستان، به جنس آن توجه کنید. بهترین رنگ برای کت و شلوار در چنین فصلی، رنگ های روشن مانند کرم یا خردلی است. با پوشیدن تی شرت و کفش کتانی، کمی از رسمیت ظاهرتان خواهید کاست.

تکنیک های انتخاب لباس مردانه,مدل لباس تابستانی مردانه

بهترین رنگ برای کت و شلوار در چنین فصلی، رنگ های روشن مانند کرم یا خردلی است

شلوارک + تی شرت + پیراهن 

یکی از تیپ هایی که اکثر آقایان بدان علاقه دارند، پیراهن دکمه دار به همراه تی شرت است. این تیپ یکی از محبوب ترین مدهای خیابانی است که برای فصل تابستان نیز مناسب می باشد. برای جلوگیری از گرما، بهتر است که رنگ آنها را روشن انتخاب کنید و در عوض شلوارکی که با آن ست می کنید تیره باشد.

مدل لباس تابستانی مردانه,تیپ های مردانه مخصوص تابستان

از تیپ هایی که اکثر آقایان به آن علاقه دارند، پیراهن دکمه دار به همراه تی شرت است

بلوز یقه دار + شلوارک

اگر به دنبال تیپی برای ساحل دریا یا محوطه استخر می گردید، ما این ست را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید بلوز یقه دار و شلوارک تان را به هر رنگی که دوست دارید، انتخاب کنید. به عنوان مثال دو تونالیته مختلف رنگ آبی با رنگ دریا یا استخر به زیبایی ست می شود.

لباس تابستانی مردانه,تیپ های تابستان مردانه

شما می توانید بلوز یقه دار و شلوارک تان را به هر رنگی که دوست دارید، انتخاب کنید

تیپ های جذاب مردانه، مخصوص تابستان

منبع : bartarinha.ir

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا