اخبار فرهنگی

بهنوش بختیاری چرا عکسی از همسرش منتشر نمیکند؟!

بهنوش بختیاری ، عاشقانه بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری صفحه اینستاگرامش را با انتشار عاشقانه ای برای سالگرد ازدواجشان و توضیح علت منتشر نکردن عکس همسرش به روز کرد.

عاشقانه بهنوش بختیاری برای سالگرد ازدواجشان

بهنوش بختیاری بازیگر طنازی که در آثار طنز نام او در کنار هنرمندانی بی نظیر این رشته همیشه میدرخشد . این بانوی بازیگر کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش عاشقانه ای به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجش نوشت و درباره علت عدم انتشار عکسی از همسرش توضیح داد.بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در دهمین سالگرد ازدواجش

دهمین سالگرد ازدواجم مبارک…. مثل همیشه عاشقم مثل روز اول…. تمام بدنم یخ میکنه میبینمش فرازونشیب زیاد بود اما عشق ما باقی ماند افتخارمیکنم که همسرتو هستم مردی که از همه چیزم بخاطرش میگذرم شیرین ترین خاطره زندگیم رو تو به من بخشیدی تو از همه دنیا بیشتر به من مهربانی کردی رازدارم بودی سنگ صبورم بودی ای امنیت من….جونم فدای تو…..محمدرضای من پی نوشت:برای چندمین بار میگم که همسر بنده علاقه ای به انتشار عکسشون در فضای مجازی ندارن…..وگرنه برای من افتخاریه که صفحه ام با عکس ایشون مزین شود….برای همه ارزوی داشتن عشق میکنم….که چیزی دراین جهان لذتبخش تر از عشق نیست.

بهنوش بختیاری در تیرماه سال ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین نویسنده کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده است.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان در جشنواره

بهنوش بختیاری در سال ۱۳۷۵ در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگر ی را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد و از چند مجموعه داستانی تلویزیون ی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون) و زندگی به شرط خنده در میان مردم به محبوبیت رسید. بهنوش بختیاری که روزهای آخر سال ۹۵ از مادر شدنش در نوروز ۹۶ خبر داده بود بالاخره صاحب فرزند شد و دختری را به فرزند خواندگی قبول کرده است.

بهنوش بختیاری چرا عکسی از همسرش منتشر نمیکند؟!

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا