اخبار فرهنگی

نگار جواهریان مهمان آخرین قسمت خندوانه میشود

نگار جواهریان ، خندوانه
طبق گفته های رامبد جوان در صفحه شخصی اینستاگرامش نگار جواهریان در آخرین قسمت فصل چهارم خندوانه مهمان این برنامه میشود.

نگار جواهریان مهمان رامبد جوان در خندوانه میشود

رامبد جوان مجری برنامه پرمخاطب خندوانه با انتشار پیامی در اینستاگرامش به چند پرسش پرتکرار در رابطه با جناب خان و حضور نگار جواهریان و شهاب حسینی در برنامه خندوانه پاسخ داد و گفت به احتمال زیاد نگار جواهریان در آخرین قسمت فصل چهارم خندوانه مهمان این برنامه میشود.نگار جواهریان

نگار جواهریان

رامبد جوان در لایوی که صفحه اینستاگرامش قرار داد گفت :

به احتمال زیاد در قسمت آخر خندوانه میزبان نگار جواهریان خواهیم بود.

جناب خان و ملوان به برنامه خندوانه نخواهند آمد.

با وجود تمایل زیاد برای حضور شهاب حسینی در خندوانه و صحبت هایی که با این هنرمند عزیز کشورمان صورت گرفته است ، شهاب حسینی برای حضور در تلویزیون ابراز تمایل نکرده است و طی گفتگوهایی که با ترانه علیدوستی صورت گرفته است شاید این بانوی هنرمند مهمان خندوانه شود.

نگار جواهریان

نگار جواهریان در کنار همسرش رامبد جوان

نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. به گفته خودش، او بازیگر ی را از ۱۴-۱۳سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوان ان می رفت یادگرفت و در ۱۵سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر ، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد. نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت.

ماجرای ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان از کجا علنی شد

نگار جواهریان

نگار جواهریان در کنار همسرش رامبد جوان

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی ، خندوانه بهترین برنامه ورزش و سرگرمی سال ۹۴ از نگاه مخاطبان شد. در بخشی از برنامه سه ستاره برگزیدگان برنامه های ورزش و سرگرمی معرفی شدند و برنامه خندوانه بهترین برنامه تلویزیون در این بخش شناخته شد. پس از خندوانه ، برنامه نود و محله گل و بلبل برنامه های برگزیده مردم معرفی شدند.

نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

نگار جواهریان مهمان آخرین قسمت خندوانه میشود

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا