اخبار فرهنگی

جشن تولد ۳۷ سالگی نیوشا ضیغمی + تصاویر

نیوشا ضیغمی ، نیوشا ضیغمی بازیگر
نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان امروز ۱۸ تیرماه ۹۶ تولد ۳۷ سالگی اش را جشن گرفت.

نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان ۳۷ ساله شد

نیوشا ضیغمی بازیگری که با فیلم در چشم باد و با نقشی متفاوت از بازی های امروزش در بین مردم به شهرت و محبوبیت رسید و پس از آن موفقیت هایش در سینما ادامه پیدا کرد.نیوشا ضیغمی

در ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۵۹ نیوشا ضیغمی در تهران به دنیا آمد و محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر این هنرمند کشورمان هستند و خواهرش روشا ضیغمی از بازیگرانی است که با نیوشا ضیغمی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی هم بازی بود.

نیوشا ضیغمی در کنار دوستانش جشن تولد ۳۷ سالگی اش را جشن گرفت.

نیوشا ضیغمی

جشن تولد نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان

آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی متولد شهر اصفهان است و شغل او تجارت نقره میباشد.

نیوشا ضیغمی

همچنین بخوانید : تمامی مطالب و حواشی مربوط به نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در کنار همسرش آرش پولاد خان

همسر نیوشا ضیغمی درباره نحوه آشنایی و ازدواجشان گفت :من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

 نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در کنار همسرش آرش پولاد خان

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت وبلافاصله بعداز فارغ التحصیلی ازاین کلاس ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی را ایفا کرد. نیوشا ضیغمی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کردو همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت. وی برای فیلم حس پنهان در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر به طور مجمدد نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد. ضیغمی بعد از اکران اخراجی ها پله های طرقی را به سرعت پی نمود و در سال های ۸۶ و ۸۷ با فیلم های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما به عنوان یک ستاره و سوپرستار تثبیت کرد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در کنار همسرش آرش پولاد خان

 

جشن تولد ۳۷ سالگی نیوشا ضیغمی + تصاویر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا