اخبار فرهنگی

حسین یاری بازیگر سریال عاشقانه در کنار فرزندانش+تصاویر

حسین یاری ، حسین یاری و خانواده اش
تصاویری از حسین یاری بازیگری که با سریال شب دهم به شهرت رسید و در حال حاضر مشغول بازی در سریال عاشقانه است را در کنار فرزندانش برای شما گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

با حسین یاری و خانواده اش بیشتر آشنا شوید

حسین یاری با نقشی که در سریال شب دهم ایفا کرد در بین مردم به محبوبیت رسید و توانست جای محکمی در دل مخاطبان تلویزیون باز کند . این بازیگر کشورمان در تازه ترین اثر خود در سریال عاشقانه ساخته منوچهر هادی در نقش مردی خانواده دوست ظاهر شده است و در کنار محمدرضا گلزار و مهناز افشار نقش خوبی را ایفا کرده است.حسین یاری

حسین یاری

حسین یاری سه فرزند بنام سروش ، سارا و علی دارد.

زندگی شخصی و حرفه ای حسین یاری

حسین یاری برای بازی در فیلم آخرین مرحله جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

او بازی در نقشهای دیگر را هم با فیلم های سرعت و دنیای وارونه تجربه کرد که برای او تجربه گرانقدری بود. بازی او در بلوغ تحسین منتقدان را برانگیخت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم از هجدهمین جشنواره فیلم فجر بدست آورد.

حسین یاری

حسین یاری در سریال عاشقانه منوچهر هادی

حسین یاری بازیگری، کارمند بانک مرکزی نیز بوده است. بازیگر شب دهم در گفتگویی درباره شغلش گفت :من با چنگ ودندان کار در بانک را نگه داشتم. چون ما به لحاظ صنفی در بازیگری حمایت نمی شویم. افرادی را دیدم که در حرفه بازیگری بودند ولی امنیت شغلی نداشتند. می دانم که سینما امنیت اقتصادی ندارد. طبیعی است که به عنوان بازیگر حرفه ای تلاش کنم شغلم را در بانک حفظ کنم.

همچنین بخوانید : بازیگر مشهور در کنار همسر روسی اش + عکس

گفته های همسر حسین یاری درباره شغل بازیگری

حسین یاری

حسین یاری در کنار دخترش

همسر حسین یاری در گفتگویی درباره همسرش گفت :آن زمان که من با ایشان ازدواج کردم خیلی با این حرفه و مشکلاتش آشنا نبودم. بازیگر بودنشان برایم جدی نبود و او را به چشم یک کارمند می ­دیدم ،او از مشکلات کاری همسرش می­ گوید که نبودنش آزاردهنده است به خصوص کارهایی که به شهرستان می­ روند خیلی تنها می­ شویم، کارهایی هم که در تهران هستند جسماً پیش ما حضور درند اما روحاً فکرشان مشغول کار است اما زمانی که سرکار نیستند همه نبودشان را جبران می­ کنند.اگر زمان به عقب بازگردد بازهم حتماً حسین را برای زندکی مشترک انتخاب می­ کنم، چون شخصیت اش را قبول دارم.

 

حسین یاری

عکسی از کودکی فرزندان حسین یاری

حسین یاری

حسین یاری در کنار پسرش

حسین یاری بازیگر سریال عاشقانه در کنار فرزندانش+تصاویر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام خوبید من ایمیل ندارم خانواده شما را همانند خانواده خودم وشما را جناب یاری مانند برادر خودم دوست دارم اول بگم چه دختر زیبایی ومشخص است از چهره ایشون که مهربان ودلسوز خانواده هستند اولین واصلی ترین فن پیجتون من را بخاطر سوالهی زیاد وخطائی که کردم حذفم کردند میشه لطف کنید بگید من را انبلاک کنند ودیگه تکرار نمیشه ومن را ببخشند التماس میکنم ممنونم خدا مادرتان را بیامرزد وشما را برای خانواده وخانوادهیتان را برای شما نگه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا