زیبایی

مدل موهای ساده فصل بهار

 

هر فصلی سادگی ها و پیچیدگی های خاص خودش را دارد و فصل بهار نیز از این قاعده مستثنی نیست. وقتی بخواهید برای این فصل موهایتان را آرایش کنید، می توانید طرح های ساده و یا پیچیده ای را انتخاب کنید. در این مطلب به چند طرح ساده ای که در برنامه های مد و فشن در سراسر دنیا به آنها توجه شده است اشاره می کنیم. مدل های ساده ای که به زودی نقش بیشتری در دنیای مد خواهند داشت.

تصاویر مدل مو

مدل موهای ساده

یکی از ساده ترین مدل ها بافتی کوچک در کنار مو است. نیاز نیست تمام موهایتان را ببافید، در این فصل می توانید موهایتان را باز بگذارید اما برای اینکه به آن مدلی داده باشید قسمت باریکی از مو را انتخاب کرده و بافتی ساده بزنید. بهتر است این قسمت باریک مو کنار یا جلوی سر باشد تا بیشتر خودش را نشان دهد.

تصاویر مدل مو

جدیدترین مدل مو

اگر موهای بلند و صافی دارید می توانید آن را درست بالای سرتان ببندید. این مدل یکی از مدل های محبوب در فشن شوهای بهار ۲۰۱۷ بوده است. برای زیباتر شدن این طرح اگر موهایتان را با کش سر بستید یک دسته از مو را دور کش بپیچید که به نظر برسد مو با خودش بسته شده است. دیده نشدن کش سر باعث می شود شیک تر به نظر برسید.

تصاویر مدل مو

انواع مدل مو

موهای صاف و یکدست همیشه مدلی ساده و محبوب بوده است. حتما دقت داشته باشید که موهای یکدستی داشته باشید تا صاف شدن آنها کلاسیک تر به نظر برسد.

تصاویر مدل مو

مدل موهای ساده فصل بهار

طرحی ساده در عین حال پیچیده، مدلی که در پشت سر به صورت ضربدری بسته می شود. این مدل مو در عین حال که ساده به نظر می رسد راحت نیست. برای این مدل مو باید موهایتان صاف و یکدست باشد تا شیک تر به نظر برسد. استفاده از اسپری مو نیز باعث می شود موهای بسته شده درپشت از هم باز نشوند و مستحکم تر بمانند.

تصاویر مدل مو

تصاویر مدل مو

مدل موی بافت در دو سمت سر شاید مدلی نباشد که خیلی ها آن را انتخاب کنند، اما یکی از مدل های محبوب فصل بهار بوده است. مخصوصا اگر مدل بافت مو، مدل تیغ ماهی باشد. برای اینکه این مدل مو جلوه بیشتر و زیباتری داشته باشد بهتر است بافت آن خیلی محکم نباشد و کمی شل تر بافته شود.

مدل مو فصل بهار ۲۰۱۷، موهای کاملا صاف و یکدست هست. مدلهای لایه لایه یا layer  امسال از مد افتاده است. مدل مو ۲۰۱۷ مدلی کاملا ساده و با خطوط کاملا صاف است.

مدل موهای ساده فصل بهار

منبع: بانوی شهر

۳/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا