اخبار فرهنگی

اتفاقی تلخ برای پسر نسرین مقانلو + عکس

نسرین مقانلو ، پسر نسرین مقانلو
نسرین مقانلو صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از پسرش روی تخت بیمارستان به روز کرد.

پسر نسرین مقانلو روی تخت بیمارستان

نسرین مقانلو بانوی بازیگری که با فیلم مهمان مامان در دنیای بازیگری مطرح شد صفحه اینستاگرامش را با انتشار یک حادثه برای پسرش به روز کرد و از بدترین روز زندگی اش گفت. در این عکس پسر نسرین مقانلو را روی تخت بیمارستان مشاهده میکنید.نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو با انتشار این عکس نوشت :

 نسرین مقانلو

حادثه ای که برای پسر نسرین مقانلو رخ داد

دیروز سخترین و کشنده ترین روز زندگیم بود، حادثه هیچگاه خبر نمیکند ،ولی همیشه باید شکر گذار خدا باشیم،ممنونم خدای بزرگم،که به خیر گذشت،خدایا سپاس که پسرم رو دوباره به من هدیه دادی،خدایا همه فرزندانمان رو در پناه خودت حفظ کن…

نسرین مقانلو همسر کمال خلیلیان است و فرزندانی به نام های عرشیا و آرین دارد. همسر نسرین مقانلو به همراه پسرانش در آمریکا زندگی میکنند و این بانوی هنرمند به آمریکا رفت و آمد دارد.

نسرین مقانلو

بوسه پسران نسرین مقانلو بر صورت مادرشان

نسرین مقانلو در شبی که مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه بود گفت :پسرهایم قرار است برای تعطیلات تابستان به ایران بیایند، همسرم به دلیل اینکه خارج از ایران شاغل است نمی تواند فعالیت تجاری اش را رها کند. خودم دوبار در سال به دیدن آنها می روم، از همسر و فرزندانم تشکر می کنم که همراه من بودند و اجازه دادند که من حرفه مورد علاقه خودم را ادامه دهم.

 نسرین مقانلو

 نسرین مقانلو در کنار همسر و فرزندانش

نسرین مقانلو بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

اتفاقی تلخ برای پسر نسرین مقانلو + عکس

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا