اخبار فرهنگی

مجری معروف تلویزیون داماد شد + تصاویر

مجری ، محمودرضا قدیریان
محمودرضا قدیریان مجری معروف تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرامش خبر از خواستگاری رفتن و دامادی داد.

گل خواستگاری محمودرضا قدیریان مجری تلویزیون

محمودرضا قدیریان مجری جوانی که از رادیو وارد دنیای بازیگری و تلویزیون شد و با برنامه ساعت بیست و پنج و اجراهایش در شبکه شما به شهرت رسید با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از دامادی و خواستگاری رفتن داد.مجری

مجری

محمودرضا قدیریان مجری تلویزیون با انتشار این عکس نوشت:

مجری معروف

محمودرضا قدیریان مجری تلویزیون در حال خرید دسته گل دامادی

راستی گل خواستگاری شما چه شکلی بوده؟؟؟

با محمودرضا قدیریان مجری تلویزیون بیشتر آشنا شوید

محمود رضا قدیریان متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ درتهران است. در دانشگاه آزاد رشته کامپیوتر در گرایش نرم افزار خوانده است؛ گوینده و بازیگر موفق برنامه های رادیویی را نه تنها در رادیو بلکه درسریالهای تلویزیونی که نمونه آن سریال «به کجا چنین شتابان» و سریال «ستاره سهیل» در نقش اویس قرنی بود، می توان یافت.

همچنین بخوانید : ازدواج مبینا نصیری با مجری معروف تلویزیون

او از سال ۸۲ پا به عرصه رادیو گذاشت و در کنار آن با وارد شدن درعرصه تلویزیون و حضور در برنامه صندلی داغ، زمینه وارد شدن به عرصه بازیگر ی در تلویزیون را به دست آورد.

وی از سال ۹۲ اجرای زنده برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ را به عهده گرفت که از شبکه تهران پخش می شد.

 مجری معروف

محمودرضا قدیریان مجری برنامه ساعت بیست و پنج

محمودرضا قدیریان در یک گفتگو گفت :از سال ۸۲ به پیشنهاد استادم حمید منوچهری وارد رادیو شدم که در ابتدا با رادیو فرهنگ در بحث نمایشهای رادیویی و از سال ۸۳ نیز درعرصه گویندگی در رادیو جوان کارخود را ادامه دادم و همزمان با آن، کار با شبکه های دیگر رادیویی را ازجمله نمایشهای رادیویی قرآن در موضوعات و قصص قرآنی، تجربه کردم. تجربه های کوچکی در زمینه دوبلاژ دارم بویژه در بخش تیزرهایی که در زمینه محصولات مختلف پخش می شود و همچنین کارهای فرهنگی راهنمایی و رانندگی در زمینه انیمیشن. ولی هنوز این اتفاق نیفتاده که در سندیکای سازمان، کار دوبله را انجام بدهم. دوبله هم مثل رادیو عشق دیگری است که این عشق را باید تجربه کرد. چرا که اعتقادم بر این است که یک بازیگر خوب باید در نقش آفرینی جلوی دوربین، هنرنمایی در کار صدا و نیزموفق در کار دوبله باشد تا به معنای واقعی بازیگر شناخته شود.

عکس های ازدواج محمودرضا قدیریان مجری تلویزین

۲/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا