canاخبار فرهنگی

اولین عکس نرگس محمدی و علی اوجی بعداز ازدواج

نرگس محمدی ، نرگس محمدی بازیگر
نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش در بین مردم به شهرت رسید برای اولین بار در اینستاگرامش عکسی از خودش در کنار همسرش علی اوجی منتشر کرد.

رونمایی نرگس محمدی از عکس همسرش در اینستاگرام

نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش در تلویزیون به شهرت رسید با علی اوجی وکیل سریال در حاشیه مهرای مهران مدیری ازدواج کرد. بازیگر جوان سریال ستایش برای اولین بار عکس مشترکی از خودش در کنار همسرش علی اوجی را در اینستاگرامش منتشر کرد.نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی و علی اوجی بعد از ازدواج

از تک تک عزیز های که بهمون تبریک گفتن از تک تک مردم عزیزمون که پشت چراغ قرمز تا اون ور دنیا تبریک گفتن از همکارهای عزیزم که حتئ باهاشون سعادت همکاری نداشتم ولی تبریک گفتن از همهههههههههه تون ممنونم از تک تک تون بهترین و ارزشمندترین هدیه ازدواجمون همین تبریک ها هست.

نرگس محمدی و علی اوجی

عکسی از نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های ۲ بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخشسریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. نرگس محمدی بیشتر شهرت خود را مدیون سریال ستایش در تلویزیوناست.

نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی و علی اوجی در مراسم عقدشان

علی اوجی بازیگرنقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود. او با دعوت مهران مدیریبرای بازی در مجموعه «شوخی کردم» نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال «در حاشیه» است.

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

اولین عکس مشترک نرگس محمدی و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا