اخبار فرهنگی

راز ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی ۶۰ ساله چیست؟

راز ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی ۶۰ ساله چیست؟

مهرانه مهین ترابی ، مهرانه مهین ترابی بازیگر
مهرانه مهین ترابی بازیگر ۶۰ ساله سریال خانه سبز که هنوز مجرد است ،راز ازدواج نکردنش را فاش کرد.

مهرانه مهین ترابی بازیگر ۶۰ ساله ای که مجرد است

مهرانه مهین ترابی بازیگری که با سریال همسران در کنار فردوس کاویانی به اوج شهرت خود رسید در سن ۶۰ سالگی هنوز مجرد است و تن به ازدواج نداده است. مهرانه مهین ترابی بازیگر توانایی که همیشه او را در نقش زنی مهربان در سریال ها میبینیم دنیای بازیگری را به ازدواج ترجیح داد و در ۶۰ سالگی به زندگی مجردی خود ادامه میدهد.مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی

چرا مهرانه مهین ترابی ازدواج نکرد

حرفه بازیگری آنقدر او را در خود غرق کرده است که دیگر به فکر ازدواج و تشکیل زندگی نیوفتاده است یا طبق گفته خود او در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نکرده است:ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی توانستم به راحتی از حرفه ام بگذرم.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی در ۶۰ سالگی

مهرانه مهین ترابی در سال ۱۳۳۶ در کرج متولد شد و با بازی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ وارد عرصه بازیگری شد. او با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۱ عضوی از خانواده مجموعه های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

مهرانه مهین ترابی

عکسی از مهرانه مهین ترابی ،مهین سریال همسران

مهرانه مهین ترابی، بعد از سالها حضور فعال در تلویزیون و بازی در سریال های خوش ساخت کارگردان های مطرح، هنوز هم که هنوز است برای بیشتر ما با همان نقش «مهین» سریال «همسران» شناخته می شود. زنی مدیر و به قول خودش تا حدی سلطه جو، که در شرایط بسته و مردسالار اوایل دهه هفتاد، توانست با یک کمدی مخصوص به خود، قالبی جدید از زنان روز جامعه را به تصویر بگذارد. او بلافاصله بعد از «همسران»، در نقش «عاطفه» سریال «خانه سبز»، در قالب زن امروزی دیگری قرار گرفت و در مقابل زنده یاد خسرو شکیبایی، یک بار دیگر در بازیگری به اوج موفقیت رسید.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی در کنار بهنوش طباطبایی در سریال در مسیر زاینده رود

او در پروژه هایی مثل «صاحبدلان»، «نرگس»، «همه بچه های من»، «شمس العماره»، «در مسیر زاینده رود» و «زمانه» با کارگردان های مطرحی مثل حسن فتحی، محمد حسین لطیفی، مرضیه برومند، سامان مقدم، سیروس مقدم و … همکاری کرد و توانست مهره مهمی در موفقیت این سریال ها باشد. او حالا یک بار دیگر با نقشی کوتاه، در سریال «بچه های نسبتا بد»، با سیروس مقدم همکاری دارد.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی و حمید گودرزی در سریال زمانه

چرا مهرانه مهین ترابی ازدواج نکرد

۴/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا