اخبار فرهنگی

بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند + تصاویر

بازیگران ، مادر شدن
گزارشی از بازیگرانی که اخیرا حس مادر شدن را تجزبه کرده اند از جمله شیلا خداداد ، فقیهه سلطانی و یکتا ناصر برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بازیگرانی که به تازگی مادر شدن را تجربه کرده اند

مادر شدن یکی از لذت بخش ترین تجربه های دنیاست که هر خانمی آرزوی آن را دارد . بازیگران زن کشورمان نیز از این قائله مستثنی نیستند. هنرمندان و چهره های معروف هم مانند مردم عادی علاوه بر مشغله های کاری و بازیگری در زندگی تجربه های شیرینی دارند که در دنیای مجازی با مخاطبانشان به اشتراک میگذارند . به تازگی با خبر شده ایم که شیلا خداداد هنرمند عزیز کشورمان حس مادر شدن را تجربه کرده است. شیلا خداداد با انتشار عکسی از فرزند تازه متولد شده اش این خبر خوب را با ما به اشتراک گذاشت . در این مطلب میخواهیم گزارشی از بازیگرانی که به تازگی حس مادر شدن را تجربه کرده اند را ارائه دهیم. پس همراه ما باشید.بازیگران

بازیگران

بازیگرانی که در سالهای اخیر مادر شده اند

شیلا خداداد

شیلا خداداد یکی از بازیگران جوان و خوش چهره ای است که به تازگی برای دومین بار حس مادر شدن را در فروردین ۹۶ تجربه کرده است.

بازیگران

دختر شیلا خداداد بازیگر عزیز کشورمان

این هنرمند دوست داشتنی کشورمان با فیلم اعتراض، ساخته مسعود کیمیایی به دنیای بازیگری معرفی شد و با سریال تلویزیونی «مسافری از هند» به اوج شهرت رسید.

بازیگران

شیلا خداداد و همسرش

شیلا خداداد با فرزین سرکارات جراح زیبایی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند است .

بازیگران

شیلا خداداد بازیگر موفق کشورمان در کنار همسر و فرزند اولش

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در ۲۷ آبانماه ۱۳۹۲ بدنیا آمد و دختر این هنرمند موفق کشورمان در اول فروردین ۱۳۹۶ به دنیا آمد.


یکتا ناصر

یکتا ناصر یکی دیگر از بازیگران عزیز کشورمان است که برای اولین بار حس زیبای مادر شدن را تجربه کرده است. این بازیگر محبوب کشورمان با بازی در فیلم ساقی به دنیای هنر راه پیدا کرد و در با منوچهر هادی کارگردان سینمای کشورمان ازدواج کرد.

بازیگران

یکتا ناصر بازیگر دوست داشتنی در کنار منوچهر هادی و دخترش سوفیا

حاصل این ازدواج دختری است که در ۲۲ آذر ۱۳۹۵ منوچهر هادی خبر از تولدش را در اینستاگرامش منتشر کرد.

بازیگران

یکتا ناصر در کنار دخترش سوفیا

بازیگران

یکتا ناصر بازیگر کشورمان در کنار همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر (متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»


فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگری است که اخیرا مادر شده است. این هنرمند همسر جلال امیدیان بازیکن سابق ذوب آهن است.

بازیگران

فقیهه سلطانی بازیگر زن کشورمان در کنار همسرش جلال امیدیان

فقیهه سلطانی بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم روسری آبی ساختهٔ رخشان بنی اعتماد آغاز کرد و با بازی در فیلم کمدی عینک دودی در کنار فاطمه معتمدآریا و ایرج طهماسب درخشید.

بازیگران

گندم دختر زیبای فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است.


آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری موفق تلویزیون است که بعد از جدایی جنجالی از فرزاد حسنی با سجاد عبادی پور در مهر ۱۳۹۴ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام گندم است.

بازیگران

آزاده نامداری و همسرش

گندم دختر آزاده نامداری در ۵ مهر ۱۳۹۵ به دنیا آمد.

بازیگران

گندم دختر نازنین آزاده نامداری


مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر موفقی استت که آخرین بازی او در نهنگ عنبر از نقش آفرینی های فوق العاده دوست داشتنی او بود . این بازیگر مشهور از آن تازه مادرهایی است که اندکی از دوره نوزادی دخترش گذشته است. دختر مهمناز افشار لیانا در چهارم خرداد به دنیا آمد . همسر مهناز افشار یاسین رامین است.

بازیگران

مهناز افشار بازیگر خوب کشورمان در کنار دخترش


بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر طناز و دوست داشتنی کشورمان در برنامه سه ستار احسان علیخانی پرده از راز ناراحت کننده زندگی اش برداشت و گفت :من دیگر مادر نمیشوم و شانس

این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم دل میلیون ها نفر را به درد آورد اما کمتر از یک سال به آرزوی خود رسید. منوچهر هادی

بهنوش بختیاری صاحب فرزند شد و یک نوزاد را به فرزند خواندگی قبول کرد.

 

بازیگران

بهنوش بختیاری بازیگر خوب کشورمان و دخترش

بهنوش بختیاری که روزهای آخر سال ۹۵ از مادر شدنش در نوروز ۹۶ خبر داده بود بالاخره صاحب فرزند شد، به گفته نزدیکان وی ، بهنوش بختیاری این بچه را به سرپرستی قبول کرده است و فرزند وی دختر میباشد .

بازیگران

بهنوش بختیاری در کنار دخترش

کدام بازیگران زن ایرانی فرزند دارند؟

منبع : گروه فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا