اخبار فرهنگی

موضع پرویز پرستویی در انتخابات مشخص شد/ عکس

پرویز پرستویی اعلام کرد در انتخابات پیش رو نه در دسته و گروهی قرار دارد و نه از نامزد خاصی حمایت می‌کند و شایعات منتشر شده از جانب خود را در فضای مجازی تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بازیگر «بادیگارد» با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرد که هیچ کس را تشویق به شرکت یا عدم شرکت در انتخابات نمی‌کند و شایعاتی را که در این باره در فضای جامعه دست به دست می‌شود بی‌اخلاقی خواند.

 

او در این باره نوشت: «هموطنان عزیزم . این عکس و مطلب مربوط به چهار سال پیش است نه این دوره. با صراحت تمام اعلام میدارم، بنده کسی را تشویق به شرکت و عدم شرکت در انتخابات نمی‌کنم.

 

در هر جای دنیا مردم برای سرنوشت خود و مملکتشان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند . مثل انتخابات اخیر آمریکا، ترکیه و فرانسه. ولی اینکه در ایران خودمان باید شرکت کرد یا نه را من تعیین نمی‌کنم. هرکسی مختاراست درخصوص خود تصمیم بگیرد.

 

متاسفانه در جامعه ما دیگران برای ما تصمیم می گیرند. مثل این خبر که بنده روحم از آن بی خبر است. واقعا متاسفم ازاین بی اخلاقی که مدام باید مراقب باشم کسی به جای من حرف نزند و تصمیم نگیرد.

 

بنابراین اعلام می‌دارم نه در دسته و گروهی هستم و نه قرار است از کاندیدایی حمایت کنم  و اینکه خودم هم رای خواهم داد یا به چه کسی یک امر خصوصی است و به خودم مربوط است.

 

امیدوارم رئیس جمهور انتخابی این دوره بتواند پاسخگوی خواسته های مردم شریفمان باشد و تمام تلاشش را برای سربلندی و سرافرازی ایران عزیزمان بکند.

 

ونهایتا از الان تا آخر انتخابات هر خبری از طرف بنده درخصوص حمایت از هر کاندیدایی یا شرکت و عدم شرکت در انتخابات را تکذیب می‌کنم.

 

در آخر آرزوی بهروزی و پیروزی روز افزون برای ملت شریف ایران و همچنین برای سر بلندی ایران عزیزمون دارم.»

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,پرویز پرستویی

موضع پرویز پرستویی در انتخابات مشخص شد/ عکس

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا