اخبار فرهنگی

قطعه یار تویی مهران مدیری به عارف لرستانی تقدیم شد

آهنگ جدید مهران مدیری با نام «یار تویی» با احترام و یادی از مرحوم عارف لرستانی به این هنرمند فقید تقدیم شد.
عارف لرستانی

مهران مدیری آهنگ جدیدش را به عارف لرستانی تقدیم کرد

عارف لرستانی یار دیرین مهران مدیری روز گذشته بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه هنری را عزادار کرد . مهران مدیری که از نقش آفرینی عارف لرستانی در بیشتر فیلم هایش بهره برده بود و دوستی دیرینه ای با این هنرمند داشت آهنگ جدیدش به نام “یارتویی” را به عارف لرستانی تقدیم کرد.مهران مدیری

قطعه «یار تویی» یکی از آثار آلبوم جدید مهران مدیری با موسیقی مهیار علیزاده است که این روزها مراحل پایانی تولید را سپری می کند و به زودی روانه بازار می شود.

مهران مدیری قطعه یارتویی را به زنده یاد عارف لرستانی تقدیم کرد

در این آلبوم تمامی اشعار از میان سروده های مولانا انتخاب شده است. قطعه یار تویی سبک و سیاق کاملاً متفاوتی نسبت به تیتراژ برنامه «دورهمی» دارد که بهار سال گذشته منتشر شد و بازتاب های زیادی داشت. در موسیقی این اثر فضای آکوستیک و الکترونیک و کُرال تلفیق شده و میکس و مسترینگ آن توسط پیمان حاتمی انجام شده است. در تولید این اثر هنرمندانی چون آتنا اشتیاقی، پریسا دلفانی، مهگل صفدری، عماد عامر کاشی و امیرحسین علیرضایی حضور داشتند.
قطعه یار تویی مهران مدیری

قطعه یارتویی مهران مدیری تقدیم به زنده یاد عارف لرستانی

آهنگ جدید مهران مدیری با موسیقی مهیار علیزاده قرار بود طی روزهای آینده منتشر شود اما براساس تصمیم این دو هنرمند، اثر فوق زودتر و با احترام و یادی از مرحوم «عارف لرستانی» به این هنرمند فقید تقدیم می شود.
این بازیگر صبح شنبه ۲۶ فروردین بر اثر سکته قلبی درگذشت و سابقه بازی در چندین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری را دارد.

قطعه یار تویی مهران مدیری به عارف لرستانی تقدیم شد

منبع : خبرگزاری میزان / م.ف
به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا