اخبار فرهنگی

یارانه نقدی چه کسانی امشب ۳ برابر می شود؟

واریز یارانه ها برای چه کسانی بیشتر می شود

یارانه
یارانه نقدی چه کسانی ۳ برابر می شود؟
از امشب، یارانه نقدی اقشار خاص سه برابر می شود بر اساس قانون بودجه ۹۶ اقشار خاص به صورت علی الحساب مبالغی علاوه بر یارانه نقدی مبالغی دریافت می کنند.

کدام اقشار، امشب سه برابر یارانه نقدی می گیرند

یارانه نقدی اقشار خاص امشب سه برابر می شود و از ساعت ۲۴ به بعد (بامداد یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶) قابل برداشت است. یارانه نقدی دیگر خانوارها نیز بر پایه هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان امشب واریز می شود.

منظور از اقشار خاص مستمری بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد است که علاوه بر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان رقم تازه ای نیز دریافت خواهند کرد. این واریز با استناد به قانون برنامه ششم توسعه صورت می پذیرد.

احمد میدری معاون وزیر رفاه با ردّ استفاده سیاسی از یارانه ها تصریح کرد:مطابق قانون بودجه دولت مکلف به پرداخت بیشتر یارانه نقدی به اقشار خاص شامل مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی است و منبع آن نیز مشخص شده است.یارانه نقدی

یارانه نقدی

واریز یارانه نقدی

هدفمندی یارانه ها

یارانه نقدی اقشار خاص

منظور از سه برابر شدن یارانه نقدی این است که این خانوارها به صورت علی الحساب و علاوه بر یارانه نقدی این مبالغ را نیز دریافت می کنند:

خانوار یک نفره- ۹۵ هزار تومان (در اقتصاد، مصرف کننده با واحد خانوار شناخته می شود و از این رو اصطلاح خانوار یک نفری به کار می رود).

خانوار دو نفره- ۱۸۹ هزار تومان

خانوار سه نفره- ۲۵۳ هزار تومان

خانوار چهار نفره- ۳۳۷ هزار تومان

خانوار پنج نفره- ۳۶۵ هزار تومان

یارانه نقدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چقدر شد؟

منبع : عصر ایران -/ ر
به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا