n9

فال روز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

فال روز یکشنبه بیستم فروردین ۱۳۹۶

طالع بینی
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خودتان در روز یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ فال جذاب سایت ایران بانو را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.فال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما هم اکنون نسبت به افراد دیگری که در زندگی‌تان وجود دارند خیلی قدرشناس هستید، چراکه بدون آنها زندگی شما خیلی کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آنها می‌توانند با فعالیت‌های و بحث‌های جالب به زندگی تان جلوه تازه‌ای ببخشند. اگر شما خیلی هم نمی‌خواهید در مرکز توجه باشید و می‌خواهید فعالیت‌هایتان را کمتر کنید، اما اگر منعطف‌تر باشید و با آنها همراه شوید خوشحال‌تر خواهند شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 بزرگ فکر کردن در رابطه با کارتان است ممکن است باعث شود دیگران مراقب شما باشند، و شما نیاز دارید که برای لحظاتی برنامه هایتان را به عقب انداخته تا کمی راجع به آن تامل کنید. شما نباید در جنگی شرکت کنید که مطمئن هستید که در آن بازنده خواهید بود و اوضاع روحی خودتان هم بهم می ریزد. اما از رویاهایتان دست نکشید. وظیفه شما این است که راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا کنید و از برنامه هایتان هم برای رسیدن به موفقیت دست نکشید. تعادل ممکن است این روزها برای شما امکان پذیر نباشد، اما ایستادگی و مقاومت می تواند شما را به آرزوهایتان برساند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما فردی هستید که به تازگی تصمیمات‌تان را در دقیقه نود می‌گیرید. اگر قرار باشد در رابطه  با موضوعی تصمیم بگیرید، این تصمیم را نمی‌گیرید تا آن که از طرف دیگران بر شما اجباری واقع شود. بهتر است به این کار خود پایان دهید زیرا مواقعی پیش می‌آید که ضررهای بسیاری متحمل شوید و یا این که سود و منفعتی را که باید به دست بیاورید به خاطر تعلل از دست می‌دهید. بخصوص اگر شخصی را دوست دارید و  تصمیم دارید با او ازدواج کنید توصیه می‌کنیم که این موضوع را به تعویق نیندازید زیرا ممکن است شخصی که او را دوست دارید ازدواج کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

حالا که احساسات غیرمعقول زیادی دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غریبی می‌کنید و فکر می‌کنید این مشکلات پیچیده اصلاً قابل حل نیستند. برای اینکه شما هم اکنون قادر نیستید که روی اهداف خود تمرکز کرده و کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه کارهایتان را با روش‌های معمولی انجام داده و خودتان را خسته کنید، سعی کنید راه‌های جدید را هم امتحان کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز نظرات غیر متعارفتان در مورد کار خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد!! چرا که اصلا با شخصیت شما جور در نمی‌آیند! اما حتی احمقانه ترین و بکرترین افکارتان هم نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد محافظه کارانه تر هستند. خوشبختانه برای تمام کردن تمام کارهایی که شروع کرده‌اید به اندازه کافی توانایی دارید. با همه این احوال کار عاقلانه‌ای که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه خیلی دیر شود مطمئن شوید بیشتر از توانایی و زمانتان مسئولیت قبول نکرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز یک نفر سعی می‌کند در شرایطی که شاید خیلی هم مثبت نباشد، مثبت اندیشی و خوشبینی را به شما القا کند. شما می‌توانید بدون اینکه مقاومت خیلی زیادی از خود نشان دهید حرف‌های این شخص را قبول کنید. شناختن حد و حدود خود قدمی حیاتی در روند پیشرفت شما به حساب می‌آید، اما عمل کردن بر اساس آنچه احساس می‌کنید حتی از آن هم مهم تر است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

در حالی که به دیگران کمک می‌کنید از فرصت‌هایی که در زندگی دارند استفاده کنند، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح‌تان شده است!! اما حالا دیدن تمام پتانسیل‌ها سخت تر شده است؛ چرا که هر چیزی نسبت به قبل مایوس کننده تر شده است‌. اما شما زمان‌تان را تلف نکنید، احساس بدبختی نکنید و به خودتان شک نداشته باشید. درعوض هدفی منطقی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن کار کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 وقتی که شما شروع به صحبت کردن می‌کنید، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی‌ضرری کرده‌اید، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

هم اکنون پیدا کردن راه‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه‌ای یافته است. اهیمت این مساله همچنان به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هایتان بی توجه شده‌اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می‌کنیم در حالیکه در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.

فال روز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا