مد و لباس

ترکیب رنگهای جذاب لباس برای آقایان

چه ترکیب رنگهایی برای ست کردن لباس آقایان خوب است

شاید شنیده باشید که برای جذابیت ظاهر، باید لباس هایی با رنگ های متضاد یا مکمل به تن کرد، اما این تئوری برای امسال جواب نمی دهد. شما تنها بر تن بابانوئل می توانید لباسی به رنگ سبز و قرمز ببینید. پس چه باید کرد تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشیم؟

ما از حرفه ای ترین کارشناسان خود در مورد رنگ لباس آقایان سوال کردیم و آنها در نهایت ۵ مدل ترکیب بندی زیبای لباس را به ما معرفی کردند که در این مطلب آنها را به شما معرفی می کنیم تا شما نیز با به کارگیری آن بیشتر از همیشه در جمع بدرخشید.

سورمه ای + جیگری

اگر فکر می کنید که پوشیدن دو رنگ سورمه ای و جیگری ممکن است ظاهر شما را مسخره نشان دهد، اشتباه کرده اید. رنگ لوکس جیگری و رنگ شیک و سنگین سورمه ای، همدیگر را تکمیل می کنند. اما اگر نمی خواهید که ریسک کنید، بهتر است که تونالیته های تیره این دو رنگ را برای لباس هایتان انتخاب کنید. پیشنهاد کارشناسان ما به شما این است که رنگ سورمه ای را به عنوان رنگ زمینه، برای مثال برای کت و شلوار، به تن کنید، سپس رنگ جیگری را به آن بیافزایید.

رنگ لباس آقایان,ترکیب رنگ های لباس آقایان

رنگ لوکس جیگری و رنگ شیک و سنگین سورمه ای، همدیگر را تکمیل می کنند

مشکی+ شتری

به حرف آنهایی که می گویند رنگ شتری رنگی کسل کننده است، توجهی نکنید. ما به شما ثابت می کنیم که این رنگ، اگر درست انتخاب شود، چگونه جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.

رنگ های روشن تر شتری را ساده تر از رنگ های تیره آن می توان به تن کرد، از این رو که به سادگی با رنگ های دیگر ست شده و خودش را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهد.

بهترین رنگی که در کنار رنگ شتری می توان به تن کرد، مشکی است. شما می توانید مشکی را به عنوان رنگ زمینه به کار گیرید و با آوردن رنگ شتری به ظاهرتان تنوع و جذابیت دهید. به عنوان مثال کل تیپ تان را از بلوز گرفته تا شلوار و کفش را مشکی انتخاب کنید، سپس کتی به رنگ شتری روی آن بپوشید.

رنگ های مناسب لباس آقایان,بهترین رنگ لباس برای آقایان

بهترین رنگی که در کنار رنگ شتری می توان به تن کرد، مشکی است

مشکی+ سفید

به قول مایکل جکسون، مهم نیست که سفید باشیم یا سیاه، اما اگر هر دو باشیم، بهتر است. دو رنگ سفید و مشکی هیچگاه از مد نمی افتند. اگر چه شما می توانید سرتاسر مشکی یا حتی سفید به تن کنید اما ترکیب این دو رنگ، با ایجاد کنتراست قوی، جذابیت خاص دیگری دارد. حتی زیبایی آن زمانی که شما پاپیونی مشکی می بندید نیز بیشتر می شود. یکی از برترین های این رنگ نسبت به دیگر رنگ ها آن است که به هر تیپ و قیافه ای می آید. بنابراین اگر به دنبال تیپی کلاسیک و مینیمالیست هستید، ما این دو رنگ را به شما پیشنهاد می دهیم.

بهترین رنگ لباس برای آقایان,ترکیب رنگ های لباس برای آقایان

دو رنگ سفید و مشکی هیچگاه از مد نمی افتند

قهوه ای + سبز

رنگ های طبیعت مانند قهوه ای یا سبز، هیچگاه از مد نمی افتند. از آنجا که امسال نیز رنگ سبز را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است، دیگر بهانه ای برای نپوشیدن این رنگ لباس ندارید. فرقی نمی کند که سبز را به عنوان رنگ زمینه انتخاب کنید یا قهوه ای را، در هر دو صورت  ظاهری جذاب خواهید داشت که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

نکاتی برای پوشش آقایان, نکاتی برای انتخاب رنگ لباس برای آقایان

رنگ های طبیعت مانند قهوه ای یا سبز، هیچگاه از مد نمی افتند

صورتی+ خاکستری

بهتر است این فکر که رنگ صورتی، رنگی دخترانه است را دور بریزید. به تازگی این رنگ برای آقایان نیز مد شده است اما در پوشیدن این رنگ باید کمی دقت به خرج دهید. از آنجا که این رنگ انرژی زیادی دارد، بهتر است که آن را به همراه رنگ های خنثی ای چون خاکستری به تن کنید.

نحوه انتخاب لباس پوشیدن برای آقایان,انتخاب ترکیب رنگ های لباس آقایان

به تازگی رنگ صورتی برای آقایان نیز مد شده است

 ترکیب رنگهای جذاب لباس برای آقایان

منبع : bartarinha.ir

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا