گردشگری

عاشق سفر هستید؟ بهتر است این نکات را بدانید

مدت هاست که دلتان یک سفر آرام و بی دغدغه می خواهد و خودتان را برای یک سفر خوب آماده کردید، برای فراهم کردن مقدمات سفر روانه آژانس های مسافرتی می شوید، کلی زمان در ترافیک از دست می دهید و در نهایت هم نه تنها با انتخاب های محدود پرواز، هتل و تور مواجه می شوید بلکه از لحاظ قیمت و کیفیت هم خدمات قابل قبولی را دریافت نمی کنید، این شرایط چنان شما را نا امید و خسته می کند که ممکن است بی خیال سفر خوبی که مدت ها انتظارش را می کشیدید، شوید.

این مسئله با وجود سایت های رزرو آنلاین بلیط و هتل در تمام دنیا حل شده، در ایران هم شاهد سایت های رزرواسیون زیادی هستیم ولی متاسفانه اکثر آن ها فقط ظاهر آنلاین دارند و ارائه خدمات در این سایت ها به صورت واسطه ای عمل می شود.

اما سایت الی گشت با ارتباط مستقیم و یکپارچه با ایرلاین ها، کارگزاران و از همه مهم تر برترین سیستم های رزرواسیون بین المللی امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل و تور و بیمه مسافرتی را با بهترین شرایط فراهم کرده است.

خرید بلیط هواپیما:

در قسمت بلیط هواپیما تمام پروازهای داخلی و خارجی اعم از بلیط چارتر و سیستمی در هر مسیر پروازی را می توانید با کمترین قیمت به صورت آنلاین خریداری کنید.

امکاناتی از قبیل رزرو پروازهای چند مسیری، مقایسه پروازها از لحاظ قیمت، زمان پرواز، ایرلاین، انتخاب کلاس پروازی برای انتخاب بهتر مسافران فراهم شده است.

رزرو آنلاین هتل:

در قسمت رزرو هتل شما می توانید هتل دلخواهتان را در هر شهری از جهان با بهترین شرایط به صورت آنلاین و با پرداخت ریالی رزرو کنید، واچر قطعی هتل بلافاصله پس از پرداخت برای شما ارسال می شود.

وجود اتاق های متنوع با سرویس ها متفاوت به شما کمک می کند تا اتاقتان را بر اساس نیاز و بودجه اتان انتخاب کنید.

رزرو تور مسافرتی

رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل این سایت را جذاب تر می کند چرا که به شما این امکان را می دهد که یک تور را طراحی کنید، وجود خدمات متنوع در سفر باعث می شود سفرتان را مطابق با خواسته اتان برنامه ریزی کنید.

رزرو پکیج مسافرتی

اگر برای سفرتان نیاز به یک پکیج کامل مسافرتی دارید نیازی نیست به جای دیگری مراجعه کنید، شرکت خدمات مسافرتی الی گشت محبوب ترین مسیرهای مسافرتی را برای آسودگی و راحتی کار مسافران به صورت پکیج مسافرتی در آورده است، فراموش نکنید که پکیج مسافرتی را نیز می توانید با خیالی آسوده به صورت اینترنتی خریداری کنید.

پشتیانی ۲۴ ساعته

از دیگر خدمات الی گشت، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی مراحل سفر است که به مسافران این امکان را می دهد که در هر زمانی که نیاز به پاسخ گویی و پشتیبانی دارند، بدون تعلل و تنها با یک تماس به ۰۲۱۸۵۴۰، با پشتیبان ها و کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنند، مطمئن باشید آنها از دل و جان پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات احتمالی شما در تمام لحظات خواهند بود و تمام تلاششان را خواهند کرد تا تجربه ی سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند.

از تخفیف ها غافل نمانید

با عضویت در باشگاه مشتریان الی گشت می توانید از تخفیف ها و مزایای این باشگاه در خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل بهره مند شوید و با عضویت در خبرنامه الی گشت زودتر از همه، از بلیط ارزان هواپیما، تور لحظه آخر و تخفیفات هتل ها با خبر شوید.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا