نکته های خانه داری

فال روزانه – پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

با وجود اینکه امروز به کندی شروع به کار می‌کنید، اما به سرعت می‌توانید دنده زندگی را عوض کنید و امروز را به روزی به یاد ماندنی تبدیل کنید. حتی اگر تعهدات جدی و مهمی‌در پیش رو داشته باشید،‌ مایل هستید که موقتا کار را کنار بگذارید تا از فرصتی که برای لذت و تفریح بوجود آمده استفاده کنید. اما اوقات خوبی داشتن اکنون برای خوشحال کردن شما کافی نیست، کاری را انجام دهید که باعث شود در زندگی هدف خوبی برای خود پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در سابق برای طی کردن مسیر زندگی تان با برنامه ریزی و طرح بیشتری پیش می‌رفتید، می‌توان گفت تمام اقداماتی که انجام می‌دادید حساب شده بود اما در این روزها تمام کارهایتان را با بی‌برنامگی و عجله انجام می‌دهید. به همین دلیل دچار اضطراب و تشویش بسیاری شده‌اید برای این که به وضعیت سابق تان برگردید توصیه می‌کنیم که به زندگی قبل خود ادامه دهید تا آرامش بیشتری را به دست بیاورید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شما یک راهنمای خوب هستید و امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است، به طوری که دوستان و همکارانتان از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید. به جای اینکه در زمان خوشی پیشروی آنان باشید، باید سعی کنید شور و هیجان را ثابت نگه دارید. اگر این شور و هیجان شدت پیدا کند و سپس ناپدید شود به نفع هیچ کس نیست. در ابتدا به آرامی حرکت کنید و سپس در طول روز به سرعت حرکتتان بیافزایید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

 شما امروز اشتیاق دارید که دوباره به دوستان‌تان بپیوندید، چرا که کاملا برای چیزهای جدید که در زندگی‌تان هستند شور و هیجان دارید. خوشبختانه هم اکنون متعادل کردن آرزوهایتان به منظور فعالیت‌های اجتماعی با احساس نیاز برای استقامت داشتن برای شما به اندازه کافی اهمیت دارد. اگر از تعطیلات‌تان خوب استفاده نکرده‌اید، اعتماد کردن به غریزه‌تان اهمیت بیشتری دارد. بعد از گذشت مدت زمان زیادی شاید به یاد نیاورید که یک مهمانی را از دست داده‌اید، برای اینکه در عوض وظایف‌تان را انجام داده‌اید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما آینده‌ی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای  رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا  به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. و یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

امروز به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

ماه جدید امروز در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است بنابراین آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با  تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 شما در نقطه شروع ماجرایی بزرگ ایستاده‌اید و آنچه که هم اکنون یاد می‌گیرید اساس و بنیاد چیزهایی است که پیش رو دارید. اگر یک بار عزم خود را جزم کنید و حرکت در مسیر تقدیر و سرنوشت خود را در پیش بگیرید، واقعا هیچ محدودیتی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید وجود نخواهد داشت. از بزرگ فکر کردن نهراسید؛ فقط به یاد داشته باشید که باید افکارتان را با روشی کاربردی و منطقی ارائه کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

شما امروز به جای اینکه برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تر کار کنید دوست دارید بیشتر از نتیجه کار خود لذت ببرید. شما یک تصور معنوی از اهداف خود در ذهنتان ترسیم کرده اید، ولی امکان دارد نتوانید حالا بهش برسید. شما نباید برای شناختن رویاهای خود خیلی به خودتان فشار بیاورید، وگرنه ممکن است آنها را از دست بدهید. جالب این جاست که اگر همه چیز را راحت گرفته و به خدا بسپارید، رویاهایتان خیلی زودتر اتفاق می‌افتند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

 شما با راه حل هایی که پیش رو دارید موافق هستید، اما هنوز هم با انتخاب های بسیاری روبرو هستید. اخیرابه خاطر کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید احساس پریشانی و نگرانی می کنید، مخصوصا اگر بدانید که باید بعضی آشفتگی هایی که در زندگی تان وجود دارند را محدود کنید. خوشبختانه، شما از اتصال عطارد و پلوتون کمک دریافت می کنید؛‌و سرانجام می توانید هر کاری را که در ذهن تان به آن فکر می کنید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگی‌تان آشفته و بی‌نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دست‌تان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

فال روزانه – پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا