زیبایی

معرفی فروشگاه عطر آرا

فروشگاه عطر آرا در زمینه فروش اینترنتی عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌نماید. محصولات این فروشگاه انواع و اقسام عطرمردانه، عطر زنانه و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی را شامل می‌شود و تمامی آنها دارای برند معتبر می‌باشند تا این اطمینان را به مشتریان بدهد که محصول خریداری شده دارای کیفیت بالا است.

 

فروش اینترنتی عطر,لوازم آرایشی,خرید لوازم آرایشی

فروشگاه عطر آرا هدف خود را از ایجاد فروشگاه اینترنتی عطر این چنین اعلام می‌کند:معرفی انواع عطرهای ارجینال مردانه و زنانه به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی ، ارائه خدمات مناسب حال مصرف کنندگان جهت تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات با توجه به سلیقه مشتریان، کمک به مشتریان برای انتخاب مناسب‌ترین عطر و لوازم آرایش بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله نوع برند و غیره ، ارائه عطر با نازلترین قیمت ، تحویل عطر و لوازم آرایشی در کمترین زمان ممکن به مشتریان.

معرفی برخی از برندهای عطر و ادکلن:
PUMA :
کشور: آلمان
فعالیت اصلی: مد
وب سایت:www.puma.com
 مادر:Procter & Gamble

 

درباره برند PUMA :
PUMA برند پوشاک آلمانی و تولید کننده کفش های ورزشی در سال ۱۹۴۸ توسط Rudolf Dassler تاسیس شد. کفش های پوما برای اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۸ مورد استفاده قرار گرفت. بعد از جنگ جهانی و مشکلات اقتصادی ، برادران آدولف و رودولف Dassler از هم جدا شده  و هر یک شرکت جداگانه تاسیس کردند. آدولف آدیداس را تاسیس کرد و رودلف پوما را ادامه داد. عطر پوما با همکاری شرکت پراکتر و گمبل تولید می شود. عطرهایی برای مردان و زنان که معمولا با رایحه هایی اسپورت معرفی می شوند. برند PUMA در بازه زمانی ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۳ دارای ۳۰ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند پوما برای طراحی عطر و ادکلن پوما عبارتند از : Nathalie Gracia-Cetto.

فروش اینترنتی عطر,لوازم آرایشی,خرید لوازم آرایشی

 :Lacoste
مشخصات
کشور:فرانسه
فعالیت اصلی:مد ورزشی
وب سایت:www. lacoste.com
شرکت مادر:Procter & Gamble

 

درباره برند  Lacoste:
لکست یک خانه مد فرانسوی است که در زمینه ی لباس، کفش ، ساعت و عطر فعالیت دارد. این کمپانی در سال ۱۹۳۳ توسطRene Lacoste , Andre Gillier پایه گذاری شد. آن ها بیشتر به طراحی بلیزهای تنیس و چوگان معروف بودندکه این لباس ها توسط یک کمپانی برجسته تنیس از جمله : Andy Roddick تایید می شد .برند Lacoste فعالیت خود را در زمینه ی کفش ، ساعت ، عینک و عطریات را در دهه ی ۱۹۸۰ آغاز ، و Lacoste for Me را در سال ۱۹۸۴ به بازار عرضه کرد . بعد از آن مجموعه ای از عطرهای زنانه و مردانه که بیشتر تم های ورزشی داشتند و با لوگوی کرکودیل همراه بودند را ، تولید کرد .ادکلن لگست در حال حاضر با همکاری Procter & Gamble به فعالیت خود ادامه می دهد. برند لکست در بازه زمانی ۱۹۸۴ تا ۲۰۱۳ دارای ۳۱ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر لکست برای طراحی عطر لکست عبارتند از : Laurent Bruyere, Jean-Michel Duriez, Olivier Cresp, Claude Dir, Annick Menardo and Domitille Michalon

 

فروش اینترنتی عطر,لوازم آرایشی,خرید لوازم آرایشی

 :Zara
مشخصات
کشور: اسپانیا
فعالیت اصلی: مد
وب سایت: www.zara.com
شرکت مادر: Puig

 

درباره برند Zara :
برند زارا ، یک برند پوشاک اسپانیایی است که توسط Amancio Ortega و Rosala Mera تاسیس شد . آنها در سال ۱۹۷۵ اولین فروشگاه پوشاک زارا را افتتاح کردند و خط اصلی محصولات خود را که شامل محصولات ارزان قیمت طراح مدی به نام lookalike بود، راه اندازی کردند که در نهایت توانستند در سراسر اسپانیا به موفقیت های زیادی دست یابند . اورتگا در دهه ۱۹۸۰، شروع به تغییر روند طراحی، تولید و توزیع محصولات زارا گرفت که در پاسخ به آن در حال حاضر با استفاده از فن آوری و گروهی از طراحان قادر به تولید سریع تر مد می پردازد. اورتگا شرکت را با این عنوان توصیف کرد : ” مد فوری ” .

زارا در سال ۲۰۱۱ ، در بیش از ۷۸ کشور دنیا فروشگاه داشت . برند Zara در بازه زمانی ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۳ دارای ۸۶ محصول در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند زارا برای طراحی عطرهای زارا عبارتند از : Puig, Alberto Morillas, Rosendo Mateu and Carlos Benaim.
 

فروش اینترنتی عطر,لوازم آرایشی,خرید لوازم آرایشی

Zippo :
مشخصات
کشور: امریکا
فعالیت اصلی: Accessories
وب سایت: www.zippo.com
شرکت مادر: Mavive SpA

 

درباره برند Zippo:
برند زیپو یک برند لوازم جانبی (اکسسوری) است که از ابتدا شروع به ساخت و طراحی فندک های زیبا با نقش هایی منحصر به فرد کرد و دارای موزه ای برای فندک های عتیقه ی خود و نیز ماشین های به همین نام نیز است. در سال ۲۰۱۰ با تولید اولین ادکلن زیپو وارد دنیای عطریات شد. برند Zippo در بازه زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ دارای ۸ محصول در کارنامه عطری خود می باشد. برند زیپو بیشتر از عطر زیپو به فندک های خود معروف است و به این علت محصولات خود را به صورت فندک طراحی کرده است.

 

فروش اینترنتی عطر,لوازم آرایشی,خرید لوازم آرایشی

برای خرید بهترین عطر و ادکلن می توانید به وبسایت عطر آرا مراجعه کنید
www.atrara.ir



به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا