اخبار فرهنگی

چکامه چمن ماه در آستانه جدایی از شبکه جم

چکامه چمن ماه ، شبکه ماهواره ای جم
چکامه چمن ماه بازیگر زن ایرانی که مدتی در شبکه جم فعالیت کرد اما انگار قصد جدایی از این شبکه را دارد, آیا او به ایران برمیگردد ؟

جدایی چکامه چمن ماه از شبکه جم

همین چند وقت پیش بود که خبری از کشف و حجاب چند بازیگر زن ایرانی منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. اما این پایان کار نبود، در ادامه خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر ساخت سریال ترکیه ای و حضور بازیگران ایرانی به گوش رسید تا اینکه این خبر به واقعیت تبدیل شد.

و اکنون شنیده ها حکایت از آن دارند که چکامه چمن ماه یکی از بازیگران سینمای ایران به دلیل مشکلات شبکه جم تصمیماتی را مبنی بر جدایی از این شبکه گرفته است.

شبکه ماهواره ای جم که در دو سال اخیر به واسطه جذب برخی بازیگران و عوامل درجه دوی ایرانی در کانون توجه قرار دارد از مهرماه امسال مواجه شده با جدایی تعدادی از همین بازیگران و عوامل به دلیل تبدیل وضعیت از قرارداد سالانه به قراردادهای پروژه ای.

چکامه چمن ماه

چکامه چمن ماه به ایران برمیگردد؟

به تازگی حالا چکامه چمن ماه بازیگر برخی آثار این شبکه هم ساز جدایی کوک کرده و در آستانه جدایی از جم است.

چکامه چمن ماه به دلیل تحت فشار قرار گرفتن به جهت کاهش دستمزد و همچنین قطع کردن حقوق ثابت بازیگران و عوامل شبکه جم از طرف مدیر دفتر آنتالیا در آستانه جدایی است.

هنوز مشخص نیست که چکامه بعد از جدایی از جم چه خواهد کرد؟ آیا به ایران بازخواهد گشت یا در همان ترکیه بیزنس جدیدی را آغاز خواهد کرد؟

آیا چکامه چمن ماه به ایران باز میگردد؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا