فیلمهای آموزشی سفره آراییکیک و دسر و شیرینی

دانلود طرز تهیه رولت خامه ای ( فیلم با توضیحات کامل )

دانلود طرز تهیه رولت خامه ای

مواد لازم:
تخم مرغ   ۴ عدد
شکر ۱۰۰ گرم
آرد ۱۰۰ گرم
آب جوش      یک چهارم پیمانه
وانیل        یک دوم ق چ
بکینگ پودر   یک دوم ق چ
خامه       به مقدار لازم

طرز تهیه:
فر رو ۱۸۰تا ۲۰۰بسته به دمای فرتون روشن کنید.(من۲۲۰میرارم). اول قالبتونو آماده کنید و کاغذ روغنی بندازید.(برا این مقدار مواد سینی ۳۰در۴۰مناسبه.
آردو و ب پودرو الک کنید و کنار بزارید. سفیده از زرده جدا …..تا همزن تمیزه سفیدرو میرنیم تا سفید بشه و فرم بگیره و ازظرف برنگرده(بادور تند همزن)….زرده و وانیل و شکر و آب جوش را سه دقیقه بزنید تا کاملا کشدار بشه…بیشتر از سه دقیقه نشه….سفیدرو اضافه کنید و برخلاف بقیه ی کیکا سریع با لیسک بزنید ولی دریک جهت…(یا با دور کند همزن)حالا مخلوط آردو دردومرحله اضافه میکنیم و سریع و در یک جهت میزنیم…
موادو تو سینی بریزید و سه بار سینیرو بکوبید زمین تا حباب خارج بشه….به مدت هفت تا دوازده دقیقه تو فر بمونه(بعد دوازده دقیقه چک شود).. یک دقیقه هم گریل میکنیم. خانمایی که تستر دارن همین مراحل فقط ۱۷۰باشه دمای تسترشون…. حالا چند تجربه ی من درمورد رولت??? حتما حتما کاغذ روغنیتونو با برس یا پنبه چرب کنید..تو فاصله ای که رولت داره میپزه ی پارچه تمیز آماده کنید و بندازید روی رولت تا خنک بشه ده تا دوازده دقیقه….رولتو پس از خنک شدن روش برگردونین و کاغذو از رولت آروم جدا کنید….حالا روی رولتو پودر قند الک کنید….حالا رولتو با پارچه آروم رول کنید و بزارین  چنددقیقه بمونه (بیست دقیقع تا نیم ساعت) و خودشو بگیره…..بعد که خامتونو آماده کردید رولتو دربیارید و آروم باز کنید و خامه کشی کنید و دوباره رول کنید و بزارین یخچال…میتونین بارای اول موز بزارین وسط رولت تا قلق دستتون بیاد و نشکنه….ولی خیالتون راحت با این دستور عالی میشه وشما ی رولت حرفه ای درست میکنید.

دانلود طرز تهیه رولت خامه ای

دانلود طرز تهیه رولت خامه ای

۳.۵/۵ - (۳۹ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا