انواع فال و طالع بینی

فال روزانه | پنجشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

 

نوشته های مشابه
ماه تولد

فال روزانه | پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

قوچ

فال روز متولدین فروردین: شما امروز سعی می‌کنید که از عصبی شدن و دچار وحشت شدن جلوگیری کنید و آسان ترین راه هم این است که بگذارید دیگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فکرنکنید. اگر خود را در میان خانواده، دوستان و یا همکلاسی‌هایتان محاصره کنید راهی است که می‌توانید بوسیله آن از درگیری با احساسات خود پیشگیری کنید به خاطر اینکه شما باید وظیفه خود را در پیشبرد گفتگو و مکالمه انجام دهید. درست است که این یک راه حل دائمی‌نیست، اما غرق کردن خود در میان کسانی که مانند شما فکر می‌کنند و هم فکر شما هستند می‌تواند به طور موقت فشار عصبی را از شما دور کند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما اخیرا به این فکر افتاده‌اید که به مدرسه بازگردید و دوباره تحت آموزش قرار بگیرید و معتقد هستید که این کار می‌تواند چشمان شما را به راه جدیدی درزندگی باز کند. اما حتی درس خواندن و یادگیری بعضی چیزها همان قدر غیر عملی است که یک فیلسوف اهل عمل نیست و به جنبه‌های عملی زندگی کاری ندارد. دیگر اینکه این راه شما را برای مدت طولانی سرگرم نمیکند و زود از آن خسته خواهید شد. از طرف دیگر، اما این می‌تواند راهی باشد که تمایلات اخیر خود را ارضا کنید، البته راه‌های دیگری برای سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگی و دینی و یا مراجعه به برخی کتاب‌های مرجع که می‌تواند اطلاعات شما را نیز به روز گرداند.

فال روزانه

دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما به طور طبیعی کنجکاو هستید، اما این حس کنجکاوی شما تبدیل به فکری دائم درباره مسافرت‌های خارجی،‌ جستجو و افکار بزرگ شده است. این موضوعات می‌تواند به شما کمک کند که از این افکار نگران کننده‌ای که الان درگیر آن هستید خلاص شوید. هنوز اما فرار کردن از وظایف و مسئولیت‌هایی که در خانه دارید به آن آسانی که فکر می‌کنید امکان پذیر نیست. ظاهرا، برنامه ریزی برای اهداف طولانی مدت راه حل بسیار آسان‌تر از این است که تلاش کنید کاری را حتما همین امروز تمام کنید.

فال روزانه

خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما امروز ممکن است روزی باشد که فردی را ملاقات کنید که درها را به روی شما باز کند. اگر کسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید که زمانی را صرف این می‌کنید که بشنوید چه چیزی گفته می‌شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. الان زمان این نیست که به تعقیب ماده غاز وحشی بپردازید. پس مراقب این باشید که چه نوع ماجراجویی را انتخاب می‌کنید.

فال روزانه

شیر

فال روز متولدین مرداد: هنوز موضوع سر کسانی است که دور و بَر شما هستند. در این زمان ماه وارد هفتمین خانه روابط شما می‌شود. شما نمی‌توانید در خلأ وجود داشته باشید؛ الان باید در دوره آسانی از زندگی خود قرار داشته باشید، پس می‌توانید تمام روز را برقصید و شادی کنید. اما پیشرفت باید به تدریج باشد. اگر به نظر می‌رسد شما الان به جایی نمی‌رسید و صاحب عنوانی نمی‌شوید نگران نباشید. حتی قبل از اینکه بفهمید، پیشرفت و ترقی ناگهان جلو روی شما پدیدار می‌شود .

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: شما در تضادها استاد هستید چرا که امروز در این مرحله پنهانی بسیار مثبت و عملی واقع می‌شوید. اما مایل نیستید که به خودتان اجازه دهید با افکار درهم برهم در ابرهای توهمات غرق شوید. با این وجود، اجازه نمی‌دهید تعهدات استوارتان باطل شده و به حقیقت نپیوندند. شما باید همه امکانات را در نظر بگیرید، که در نهایت تصمیم خود را گرفته و با تصمیم تان زندگی کنید.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه‌ای از زندگی تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه‌ای سخن می‌گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می‌کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد، ایده‌هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه‌ای خلق کنید.

فال روزانه

عقرب

فال روز متولدین آبان: شما احساس می‌کنید حتی درونی‌تر از همیشه هستید که معمولا در این موقع از سال بودید. با داشتن ده تا از دوازده سیاره‌ای که در حال حاضر در نشان شما در سومین و چهارمین خانه شما قرار دارند، الان زمان این است که با آنچه که تاکنون می‌دانستید به رقابت برخیزید و امور را به شکلی هدایت کنید که مفید و موثر باشد و چه کسی به شما می‌گوید که باید…؟ حتی اگر رفتار شما و این حالات تان امروز بعداز ظهر و تمام فردا ادامه داشته باشد، بهتر این است که همه چیز را آسان بگیرید تا اینکه فقط کار کنید، کار، و کار!

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: اولین انتخاب شما امروز این است که به جای اینکه به موضوعات عقلانی توجه کنید بیشتر وقت خود را برای موضوعات احساسی بگذارید. اما این موضوع می‌تواند بسیار زود خسته کنند شود مگر اینکه شما ایده‌هایتان را به پول و منافع مالی تبدیل کنید یا اینکه فکرکنید بیشتر دوست دارید چه کاری برای سعادتمند شدن انجام دهید. تا می‌توانید ثابت قدم باشید؛ در آینده نزدیک اوضاع کیهانی تغییر خواهد کرد و بهتر است بگذارید شرایط پیش آمده راه خود را بروند به جای اینکه تلاش کنید که شرایطی که برایتان مقدر بوده را به همان وضع نگه دارید.

فال روزانه

بز

فال روز متولدین دی: افکار و اندیشه‌های شما بوسیله افراد زیرکی که اطراف شما هستند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد، اما شما هنوز با هر ایده جدیدی که در هر گام از راه‌تان بوجود می‌آید مبارزه می‌کنید؛ اعتقاد داشتن به آنچه که تا بحال می‌دانستید به نظر می‌رسد مهمتر از یادگرفتن درباره آنچه که بعدها پیش خواهدآمد، است. به یاد داشته باشید ترسیدن از آینده انگیزه سالمی ‌نیست، اگر شما می‌ترسید، روی این افکار منفی خود کار کنید تا تبدیل به عشق و امید شود.

فال روزانه

آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما هنوز احساس می‌کنید که چیزی در حال تغییر است، اما هر چه روز می‌گذرد شما بیشتر متمایل به این می‌شوید که خودتان را از هراس و وحشت دور کرده و به اوج برسید. گرچه این پیشرفت شما ممکن است از چشم دیگران مخفی بماند،‌ بخاطر اینکه آنها نشانی از این ندارند که شما دارید ترقی زیادی در جهت رویکردهای درونی می‌کنید مگر اینکه شما از راه خود خارج شوید تا به آنها توضیح دهید. راز خود را برای کسی فاش نکنید تا زمانکیه بدانید به کجا دارید می‌روید.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: امروز می‌توانید یک کمک واقعی از جانب دوستی دریافت کنید. خوشبختانه، این شایعه‌ای بی مفهوم نیست که از دوردست‌ها برای کمک به شما آمده باشد. بلکه آن پیشنهادی واقعی از طرف کسی است که شما او را می‌شناسید است- کسی که می‌تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید. نگه داشتن آهن روی آتش می‌تواند حس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

فال روزانه

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا