فناوری اطلاعات

قلب نوکیا می‌تپد؛ گوشی جدید در راه است

اخبار,اخبار تکنولوژی,نوکیا

به گزارش دی جی کالا,چند هفته پیش بود که اولین گوشی نوکیا پس از سال‌ها با نام نوکیا ۶ راهی بازار شد و با استقبال بسیار زیاد مردم هم مواجه شد. البته شایعات می‌گویند که این شرکت چند محصول دیگر هم در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها P1 خواهد بود. حالا شایعات به گوشی دیگری اشاره می‌کنند که به نظر می‌رسد «قلب» (Heart) نام دارد و مشخص نیست که نام نهایی آن چیست.

 

اطلاعات این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک GFXBench قرار گرفته و مشخص شده که با اندروید ۷٫۰ راهی بازار می‌شود. گفته شده که این گوشی همانند Nokia 6 به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ مجهز شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. در ادامه این اطلاعات مشخص شد که قلب نوکیا به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت ۷۲۰p مجهز شده و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. اطلاعات لو رفته در بنچمارک GFXBench به این موضوع اشاره کردند که گوشی جدید نوکیا یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۷ مگاپیکسلی در جلو دارد.

 

به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم که این گوشی به جز چین در کشور دیگری هم عرضه می‌شود یا خیر.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا