فناوری اطلاعات

تصاویر رندر شده از گوشی موبایل تاشو سامسونگ + عکس

به‌تازگی تصاویر رندری از گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند می‌تواند به یک تبلت تبدیل شود.

 به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، یکی از ایراداتی که به تلفن‌های هوشمند امروزی گرفته می‌شود، این است که در آن‌ها دیگر شاهد تغییرات انقلابی نیستیم و با معرفی نسل‌های جدید فقط قدرت و عملکرد آن‌ها افزایش می‌یابد. البته محصولاتی نیز وجود دارند که سعی شده است تغییرات جالبی در طراحی آن‌ها اعمال شود. برای مثال می‌توان به شیائومی می میکس اشاره کرد که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند.

 

البته از نگاه بعضی از منتقدان، شیائومی می میکس را نیز نمی‌توان یک محصول خلاقانه محسوب کرد؛ زیرا تنها میزان حاشیه‌های نمایشگر در لبه‌ها کاهش یافته است و شاهد یک تغییر انقلابی نبوده‌ایم.

 

یک تغییر بزرگ، تنها به معرفی محصولی که ویژگی‌های جدیدی داشته باشد، محدود نمی‌شود؛ بلکه می‌توان یک طراحی قدیمی را با تکنولوژی نوین ادغام کرد و شاهد یک محصول جالب بود. مانند تلفن‌های هوشمندی که بتوانند از توانایی‌ها و قابلیت‌های صفحات منعطف بهره ببرند.

 

در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی به دنبال ساخت تلفن‌های هوشمند تاشو هستند که می‌توان به ال‌جی و سامسونگ اشاره کرد. با این حساب دیگر تنها شاهد طرح‌های مفهومی از گوشی‌های تاشو نخواهیم بود و می‌توانیم منتظر رونمایی و عرضه این محصولات در سه‌ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۱۷ باشیم.

 

گفته‌ می‌شود محصول سامسونگ قرار است یک دستگاه شبیه به تبلت باشد که می‌توان آن را تا کرد و مانند یک تلفن هوشمند از آن استفاده کرد. البته به نظر می‌رسد که کمپانی متوجه شده است تلفن‌های تاشو با طرح‌های قدیمی دیگر باب میل کاربران نیستند؛ زیرا هر بار که کاربر بخواهد از آن استفاده کند، باید گوشی را باز کند که می‌تواند برای کاربران آزاردهنده باشد.

 

به همین دلیل محصولی را مدنظر گرفته است که یک قسمت از نمایشگر، زمانی که گوشی تا شد قابل دسترسی باشد تا کاربر بتواند از آن استفاده کند؛ بنابراین کاربر می‌تواند از این دستگاه به‌عنوان یک تلفن هوشمند استفاده کند و زمانی که به نمایشگر بزرگ‌تری نیاز داشت با باز کردن این دستگاه، آن را به یک تبلت تبدیل کند.

 

حال تصاویر رندر جدیدی از گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شده است که به لطف آن‌ها می‌توان نگاهی به طراحی ظاهری این محصول انداخت. البته باید در نظر داشته باشید که هنوز مشخص نیست آیا محصول نهایی سامسونگ از این طراحی بهره می‌برد یا تغییراتی خواهد یافت. مشخصات سخت‌افزاری این محصول نیز هنوز مشخص نیست.

 

با در نظر گرفتن اینکه کمپانی‌های زیادی خود را برای عرضه گوشی تاشو آماده می‌کنند، سال ۲۰۱۷ می‌تواند اتفاقات جالب بسیاری به همراه داشته باشد.

  

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای  تکنولوژی, موبایل تاشو سامسونگ

 

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای  تکنولوژی, موبایل تاشو سامسونگ

 

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای  تکنولوژی, موبایل تاشو سامسونگ

 

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای  تکنولوژی, موبایل تاشو سامسونگ

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا