مد و لباس

توصیه ها و پیشنهاداتی برای ست کردن چکمه با پیراهن

 

شیک ترین ست های لباس با چکمه,ست چکمه و لباس

ست چکمه ی ساده، یا چکمه ی کلاسیک با پیراهن ساده را امتحان کنید

 

چکمه یکی از اکسسوری های زمستانی خانم ها برای شیک پوشی است. اما بیشتر خانم ها نحوه ست کردن پیراهن با چکمه های زمستانی را نمی دانند. با ما همراه شوید تا شما را برای ست کردن چکمه های زمستانی راهنمایی کنیم.

 

برای شیک پوشی چکمه های زمستانی را چگونه با پیراهن های مختلف ست کنیم؟

تعجبی ندارد وقتی می ببینیم تعداد زیادی از خانم ها برای ست کردن لباس با چکمه به شلوار جین و یا سایر شلوارهای اسپرت روی می آورند، اما در واقع پوشیدن چکمه با پیراهن یا دامن، فرصت های جدیدی برای استفاده از چیزهائی ایجاد می کند که مدت ها در گنجه ی لباس هایتان مانده اند، و با این کار حتی می توانید حیطه ی شیک پوشی راحت خود را هم افزایش دهید.

 

اگر قبل از این هم چکمه با پیراهن می پوشیدید، نیازی نیست تلاش بیش تری برای متقاعد کـردن شما انجام پـذیرد، و بنابراین می توانید مستقیما به سراغ پیشنهادات بروید. اما اگر مفهوم ست کردن پیراهن با چکمه برایتان تازگی دارد، بد نیست چند دلیل برای تناسب این ترکیب برایتان بیاورم.

 

مزایای پوشیدن چکمه با پیراهن

اولین و مهمترین دلیل این است که عملا می توانید چکمه های خود را به نمایش بگذارید. البته مسلما با قرار دادن شلوار جین یا ساپورت در داخل چکمه هم همین کار را می توان انجام داد؛ اما بد نیست به واقعیت آن هم کمی توجه کنیم، شلوارهای تنگ جین و نیز ساپورت چیزی نیست که به همه ی ما بیاید، به علاوه، آن  ها هم جایگاه خود را دارند، اما اوقات و مناسبت هایی هم هستند که پوشیدن پیراهن در آن ها ارجحیت دارد.

 

دلیل مهم دیگر این است که ست کردن چکمه با پیراهن و دامن بر حسب نوع و مدل چکمه می تواند یکی از برازنده ترین چیزهائی باشد که تا به حال پوشیده اید. این امر مخصوصا در مورد چکمه های بلندتر بیشتر صادق است، و کمک می کند تا بلندتر، لاغرتر، و هماهنگ تر دیده شوید. علاوه بر آن، بانوانی که از نقائص پاهایشان به اندازه ی کافی آگاهی دارند، درک می کنند که پوشیدن چکمه هائی تا بالاتر از مچ پا، تا زیر زانو، و یا حتی بالاتر از زانو، به آن ها فرصت مناسبی می دهد که دامن ها یا پیراهن هائی را بپوشند که بدون این چکمه ها نمی توانستند به راحتی بپوشند.

 

و در نهایت، ترکیب مناسب پیراهن و چکمه، چه در حالت رسمی و چه غیررسمی، ظاهری شیک، تمیز، و مطمئن برای شما ایجاد می کند. در واقع، صمیمانه اعتقاد دارم اگر این ترکیب را امتحان کنید، با تعجب از خود خواهید پرسید که چرا تا به حال این کار را نمی کردم.

 

پیشنهاداتی برای پوشیدن چکمه با پیراهن

بسیار خب، متقاعد کردن کافی است، بد نیست پیشنهاداتی برای نحوه ی پوشیدن پیراهن با چکمه ارائه شود و در کمال خوشحالی خواهید دید که چندان هم زیاد نیستند، اما به این ترتیب امکان تجربه های جدیدی در اختیارتان می گذارد.

 

چکمه ها انواع مختلف دارند، مدل های متناسب با پیراهن، و مدل های متناسب با بدن، که در واقع نمی توان در موردشان پیشنهاداتی داد که به درد هر کسی بخورد. و علاوه بر آن، هیچ قانون ثابت و معینی در این مورد وجود ندارد. اما به هر حال چند پیشنهادی دارم که می توانید ترکیب پیراهن و چکمه را به راحتی استفاده کنید، و ببینید تا چه حد برایتان برازنده خواهد بود.

 

ست کردن چکمه با پیراهن : با مدل ساده شروع کنید

برای ساده کردن این فرآیند، با یک پیراهن ساده شروع کنید، مثلا پیراهن بافت، پیراهن یقه گرد، یا حتی یک تونیک بلند، می توانید آنها را با یک چکمه ساده، بلند، بدون پاشنه و تخت ست کنید. اگر دوست دارید جوراب شلواری یا ساپورت بپوشید، اصلا نگران نباشید، با خیال راحت آن را هم می توانید به این ترکیب اضافه کنید، اما از مدل های خیلی باب روز، یا چیزی که خیلی متفاوت باشد، اجتناب کنید؛ یعنی با پوشیدن مدل های اسب سواری و چکمه های کابوی شروع نکنید. علت این ساده گزینی این است که این مدل برای همه مناسب است.

 

ست کردن چکمه با پیراهن : رسمی و غیر رسمی را با هم ست کنید

ترکیبی که در مرحله ی اول توصیف کردم بسیار ساده و عموما بسیار برازنده است، اما اگر می خواهید یک قدم جلوتر بگذارید، در مرحله بعدی ترکیب پنجاه پنجاه را آزمایش کنید : نیمی رسمی، ست شده با کم و بیش غیر رسمی؛ یا نیمی باشکوه ست شده با چیزی واقعا ساده. باز هم نه چکمه کابوی، و نه پیراهن باز، زیرا هر دو اینها باعث می شوند کمتر از آن چه باید، جلب توجه کنید. اما، یک پیراهن ساده ی عصرانه با یک جفت چکمه ی ساده، یا یک جفت چکمه ی کلاسیک با پیراهن ساده، اما زنانه، را امتحان کنید.

 

چند نکته ی دیگر را هم برای ست کردن چکمه با پیراهن به خاطر بسپارید

گرچه قبلا گفتم تجربه، کلید ست کردن چکمه با پیراهن است، اما چند نکته را از باب احتیاط مایلم پیشنهاد کنم.

 

* مهم ترین توصیه این است که گاهی لازم نیست این همه زحمت بکشید؛ یک جفت چکمه مخصوص پیراهن، به سادگی با هر دامن یا پیراهنی که معمولا برای سر کارتان می پوشید، می تواند ست شود؛ بنابراین لازم نیست با یک انتخاب سخت، کارها را برای خودتان سخت تر کنید. تجربه کردن خوب است، و مسلما می تواند جالب باشد، اما همیشه ضرورت ندارد.

 

* و بالاخره، می خواهم اشاره کنم که شما باید بکوشید چکمه ای بیابید که به اندام شما متناسب باشد و چون اکثر چکمه ها به اکثر اندام ها برازنده اند، می خواهم به طور خاص در مورد چکمه های کوتاه و پوتین حرف بزنم. این ها عالی اند، و تقریبا برای هر کسی این امکان وجود دارد که آن را با جین، شلوار و یا دامن ماکسی بپوشد.

 

منبع : seemorgh.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا