اخبار فرهنگی

اظهارات جنجالی یکتا ناصر در برنامه آزاده نامداری

یکتا ناصر ، بازیگر سینما
یکتا ناصر بعد از به دنیا آمدن دخترش در برنامه آبان حضور پیدا کرد و در گفتگو با آزاده نامداری حسابی از حقوق زنان دفاع کرد.

یکتا ناصر در برنامه آبان

«آبان» برنامه ای درباره زنان است و به گفت وگو با شخصیت های زن معاصر در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، ورزشی و علمی می پردازد.

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در دهمین قسمت برنامه آبان با اجرای آزاده نامداری که به طور اختصاصی از شبکه آپارات پخش می شود، حضور پیدا کرد.

ناصر در این گفت وگو به تفاوت هایی که میان زنان و مردان در احقاق حقوق خود در جامعه وجود دارد، اشاره کرد و به انتقاد از آن پرداخت. این بازیگر که به تازگی مادر شده است از تجربه شگفت انگیز مادر شدن گفت و تاکید کرد که بعد از به دنیا آمدن فرزند، مادر وارد دنیای تازه ای می شود. اخلاق خوب و انسانیت از اولین چیزهایی است که این بازیگر دوست دارد به فرزندش آموزش دهد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در برنامه آزاده نامداری

ناصر در بخش هایی از این گفت وگو خواستار دادن حق طلاق و تحصیل برابر به زنان شد. او با اشاره به اینکه زنان باید در دادگاه ها بجنگند تا حقی را که متعلق به آنان است، پس بگیرند، نسبت به این وضعیت به شدت انتقاد کرد. به اعتقاد این بازیگر دارنده سیمرغ جشنواره فجر، دورانی که زنان تنها بچه داری می کردند، گذشته است و باید حقوق مساوی با مردان برای آنها قائل شد. او در همین باره تاکید کرد که ترجیح می دهد به طور قانونی امتیازات بسیاری داشته باشد.

برنامه «آبان» برنامه ای درباره زنان است که به گفت وگو با شخصیت های زن معاصر در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، ورزشی و علمی و… می پردازد. این برنامه به کارگردانی مهرداد شاملو و بهروز داوودی و با اجرای آزاده نامداری روزهای شنبه روی سایت آپارات قرار می گیرد.
«آنتن استودیو» تهیه کننده، مهدیا عابدی سردبیر و کتایون کیخسروی نویسنده و مشاور رسانه ای برنامه «آبان» هستند.

اظهارات جنجالی یکتا ناصر در برنامه آزاده نامداری

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا