canاخبار فرهنگی

چرا نرگس محمدی از سریال ویلا انصراف داد ؟

نرگس محمدی ، مهران مهام
طبق گفته های مهران مهام تهیه کننده سریال ویلا نرگس محمدی که قرار بود در سریال ویلا ایفای نقش کند به خاطر سیامک انصاری انصراف داد.

نرگس محمدی به خاطر سیامک انصاری از ویلا رفت

سریال «ویلا» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مهران مهام، با بازی سیامک انصاری، قرار بود سال گذشته جلوی دوربین برود و نوروز ۹۵ هم از تلویزیون پخش شود, با حواشی فراوانی روبرو شد.

مهران مهام درباره وضعیت سریال های طنز تلویزیون گفت:ما همین که بتوانیم تولیدات گذشته را بسازیم شاهکار کرده ایم اما در اصل باید بگویم نیاز به نشاط و طنز به شدت در جامعه احساس می شود. مردم هر بار مرا میبینند، می گویند خواهش می کنیم از این سریال های اشک آلود نسازید و بگذارید کمی استراحت کنیم.

مهران مهام

مهران مهام و حواشی سریال ویلا

او ادامه داد:فعلا نمی توانیم دنبال چیز جدیدی باشیم، چرا که به نظر می آید ما پس رفت داشته ایم و این امر دلایل متعددی دارد که بحث اقتصادی یکی از دلایل آن است. از طرفی می بینیم دو برنامه گفت وگو محور «خندوانه» و «دورهمی» خیلی ساده مخاطب خود را می گیرند؛ یعنی نیاز جامعه خودش را نشان می دهد.

این تهیه کننده مجموعه های کمدی تلویزیون با بیان اینکه تلویزیون بهترین نیروهایی که در این عرصه خود پرورش داد را به راحتی از دست داد، افزود:ما بهترین نیروهایی که در تلویزیون پرورش دادیم، حفظشان نکردیم و به هر دلیل از تلویزیون رفتند. به عنوان مثال مهران مدیری به عنوان کارگردان موفق، پیش از این در یک گروه موفق که بخشی از آن گروه؛ پیمان قاسم خانی بود کار کامل و خوبی ارائه می دادند که در حال حاضر متاسفانه نتوانستیم آنها را با هم نگه داریم.

مهام خاطرنشان کرد:مهراب و پیمان قاسم خانی هر کدام برای خود رفتند و متاسفانه مهران مدیری به عنوان کارگردان و بازیگر به یک مجری تبدیل شده است، بنابراین دوباره تاکید می کنم که تلویزیون از نیروهایی که داشت، صیانت نکرد.

تهیه کننده سریال «پنچری» با اعتقاد بر این که سازمان صدا و سیما نه تنها نیروی کافی در عرصه طنز ندارد بلکه برای آینده هم پرورش هم نمی دهد، مطرح کرد:اگر به سالهای پیش برگردیم از همین مجموعه «محله برو بیا» چه نیروهایی تربیت شده اند و یا در مجموعه «ساعت خوش» نیروهایی داشتیم که هر کدام اکنون حرف اول را در سینما می زنند اما آیا این شرایط اکنون وجود دارد؟

سریال ویلا

انصراف سیامک انصاری از سریال ویلا

مهام در همین زمینه یادآور شد:مسئولان تلویزیون سال های پیش زمانی که بچه هایشان کوچک بودند به برنامه کودک توجه زیادی نشان می دادند و اکنون که بچه هایشان بزرگ شده اند، فقط فیلم و سریال نگاه می کنند و هیچ گونه توجه ای به حوزه کودک نمی شود، در حالی که بهترین تولیدات ما در گذشته از حوزه کودک بوده است. متاسفانه در حال حاضر در تلویزیون این ساختار وجود ندارد؛ چه در بخش کارگردانی و چه در بخش نویسندگی در کارهای طنز با فقر مواجه هستیم.

این تهیه کننده در عین حال یادآور شد که تلویزیون باید سوپرمارکت باشد که همه نوع جنس در آن باشد تا مخاطبی که وارد آن می شود هر چیزی که می خواهد انتخاب کند اما جامعه ما نشان داده که گرایش مخاطبان نسبت به کارهای کمدی مفرح بالا است.

او سپس یادآور شد:متاسفانه در حال حاضر مشکل اصلی تلویزیون به پول برمی گردد و زمانی که پول نباشد کارهای سطحی مدام تولید می شوند.

این تهیه کننده ادامه داد:ما نیروی خوبی که در تلویزیون پرورش پیدا کرده اند را رها کردیم. خیلی از اینها در جمع امروز ما هستند و یکی از بهترین هایشان هم به زودی به جمع ما اضافه می شود، مشکلات زیادی به تازگی در عرصه تلویزیون دیده می شود، مشکلاتی که فراتر از مسائل اقتصادی است و آن تعیین کردن بازیگر روبرو برای برخی بازیگران است، این اتفاق به شدت به سریال سازی لطمه می زند بنابراین ما باید نیروهای گذشته برگردانیم.

سیامک انصاری

دلیل انصراف نرگس محمدی از پروژه ویلا

مهام در پایان درباره مجموعه «ویلا» و حواشی صورت گرفته در مورد حضور سیامک انصاری در این برنامه گفت:سیامک انصاری قطعاً در سریال ویلا نیست و دیگر هیچ وقت با من کار نخواهد کرد. من هنوز پیگیر کار سیامک انصاری هستم؛ خانم نرگس محمدی (بازیگر) به خاطر سیامک انصاری از این پروژه رفتند، این همان آسیبی است که در خصوصش صحبت کردم.

چرا نرگس محمدی از سریال ویلا انصراف داد ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا