اخبار فرهنگی

وصیت شادمهر عقیلی برای سوزاندن جسدش! + اینستاپست

شادمهر عقیلی ، وصیتنامه شادمهر عقیلی
شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی برای پایان دادن به شایعات بازگشتش به ایران پستی را منتشر کرد که جای تامل دارد.

آخرین وصیتنامه شادمهر عقیلی

شایعات بازگشت شادمهر عقیلی به ایران او را ناراحت کرد و مجبور ساخت تا به صراحت درباره بازگشتش به ایران با انتشار عکسی در اینستاگرامش توضیح دهد . این عکس تحت عنوان آخرین وصیت شادمهر عقیلی برای بعد از مرگ و بازگشتش به ایران در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

شادمهر عقیلی در جدیدترین پست خود نوشت:

برای اینکه به همه شایعات پایان بدم واسه اولین و آخرین بار این پست رو به مدت یک روز بالا نگه میدارم و بعد پاک میکنم و اگر اشکال نداره دیگه در این مورد کامنت نزارید. من پارسال توسط وکیل خودم وصیت کردم که اگه واسم اتفاقی افتاد به هیچ وجه بدن من به ایران برنگرده، اون رو بسوزونن و خاکسترش رو در اقیانوس اطلس بریزند. لطفا مجبورم نکنید که کامنتهارو ببندم

شادمهر عقیلی

وصیت شادمهر عقیلی

در خصوص کامنتی که شادمهر عقیلی گذاشته باید گفت که این خواننده در ایران به شهرت رسید و مورد توجه مردم قرار گرفت و اینگونه نوشتن در خصوص ایران را باید خیلی بی انصافی دانست و حتی توهین به میلیون ها مردم عزیز که در کشور اسلامی ایران زندگی میکنند. البته قضاوت با شما کاربران خواهد بود.

بیوگرافی کوتاه از شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی هفتم بهمن ماه ۱۳۵۷ در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. در سال ۱۳۷۶ از هنرستان موسیقی به اتفاق یک گروه به واحد موسیقی صدا و سیما رفت. فواد حجازی هم جزو آن گروه بود. در همانجا بود که با خشایار اعتمادی و علیرضا عصار آشنا شد. اولین آلبوم بدون کلام او به نام بهار من که تنظیمی جدید از قطعات قدیمی بود مورد استقبال قرار گرفت و همزمان همکاری خود را با صدا سیما آغاز نمود . در همین سالها که جوانه های موسیقی پاپ تازه شروع به رویش کرده بودند، اولین کار شادمهر با صدای خودش معبود نام داشت که در زمان خود بارها از شبکه های ایران پخش شد.

پایان شایعات بازگشت شادمهر عقیلی به ایران

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا