فناوری اطلاعات

طراحی آیفون ۸ شبیه به آیفون ۴ خواهد بود

در سال جدید خبرها و شایعات در رابطه با سری جدید آیفون ها یعنی آیفون ۸ بسیار زیاد شده است و بسیاری از منابع خبری اصرار زیادی دارند تا به این موضوع پی ببرند که این دستگاه دارای چه خصوصیات ظاهری و نرم افزاری خواهد بود.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای  تکنولوزی,طراحی آیفون 8

به  گزارش  کلیک  ؛در سال جدید خبرها و شایعات در رابطه با سری جدید آیفون ها یعنی آیفون ۸ بسیار زیاد شده است و بسیاری از منابع خبری اصرار زیادی دارند تا به این موضوع پی ببرند که این دستگاه دارای چه خصوصیات ظاهری و نرم افزاری خواهد بود.

 

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای  تکنولوزی,طراحی آیفون 8

 

به مناسبت دهمین سالگرد ورود آیفون به بازار گوشی های هوشمند، آیفون ۸ آیفون جنجالی خواهد بود. بسیاری از منابع بر این موضوع باور دارند که به همین دلیل که امسال دهمین سالگرد عرضه آیفون ها در بازار است در طراحی آیفون جدید نیز المان هایی از آیفون های قبلی دیده می شود. به عنوان مثال بسیاری از منابع بر این باورند که در طراحی آیفون ۸ از حاشیه و قاب فلزی دور آیفون ۴ استفاده می شود و این قاب که در آیفون ۴ نیز دیده شده در آیفون ۸ نیز مشاهده خواهد شد.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای  تکنولوزی,طراحی آیفون 8

در روز سه شنبه روزنامه چینی Digitimes این موضوع را منتشر کرد که در آیفون ۸ ما شاهد قاب فلزی هستیم که در آیفون ۴ نیز وجود داشت، کمپانی آیفون در واکنش به این خبر این‌گونه توضیح داده است که هر دو این محصولات از یک کمپانی ارائه شده اند و خواهند شد پس این موضوع و مشاهده این قاب در آیفون ۸ دور از انتظار نیز نیست.

 

البته به دلیل استفاده از صفحه نمایش لبه به لبه در آیفون ۸، احتمال استفاده از این قاب فلزی در دور دستگاه نیز قوت می یابد. در صفحه نمایش، اپل تمام سعی خود را خواهد کرد که آیفونی با صفحه نمایشی بسیار قدرتمند ارائه کند، در پشت این دستگاه نیز انتظار می رود که بدنه استیل و یا فلزی دیده شود.

 

استفاده از صفحه نمایش تمام شیشه بر روی آیفون ۸ تا کنون حاشیه های زیادی داشته است و به دلیل احتمال بسیار زیاد عرضه گلکسی S8 با صفحه نمایش لبه به لبه، احتمال مشاهده این ویژگی در آیفون ۸ نیز بسیار زیاد است.

 

براساس خبرهای ارائه شده از ۹To5Mac اپل درحال بررسی و ارائه دستگاهی با صفحه نمایش تمام شیشه است، احتمال استفاده از دکمه هوم فیزیکی در آیفون ۸ دیده نمی شود و به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش شیشه ای قرار خواهد گرفت. 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا