اخبار فرهنگی

اتفاق جالب برای ماه چهره خلیلی بعد برنامه دورهمی

اتفاق جالب برای ماه چهره خلیلی بعد برنامه دورهمی

ماه چهره خلیلی ، در چشم باد
ماه چهره خلیلی که چند روز پیش مهمان برنامه دورهمی بود میگوید که بعد از این برنامه اتفاق جالبی برایش افتاد , حدود ۸ پیشنهاد کار به او شد.

بازی ماه چهره خلیلی در سه فیلم سینمایی

ماه چهره خلیلی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت:در حال حاضر مشغول کاری نیستم و منتظر هستم تا در جشنواره فیلم فجر سه فیلمی را که به تازگی کار کرده ام، تماشا کنم.

فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» جدیدترین ساخته علی عطشانی که به گفته خودش عاشقانه ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است که خود تهیه کننده و کارگردان این اثر است.

وی ادامه داد:در جشنواره امسال سه فیلم دارم که به ترتیب “یادم تو را فراموش” به کارگردانی علی عطشانی ، “اشنوگل” به کارگردانی هادی حاجتمند و “نیمکت” به کارگردانی فلورا سام از جمله آثاری هستند که در جشنواره امسال با آن ها حضور پیدا می کنم.

وی در خصوص قصه «یادم تو را فراموش» اظهار داشت:خیلی در خصوص موضوع و محتوای داستان نمی توانم صحبت کنم؛ اما فضای کلی کار در رابطه با عشق و خیانت است.

ماه چهره خلیلی

فیلم های جدید ماه چهره خلیلی

بازیگر سریال تاریخی “در چشم باد” تصریح کرد:نقش هایی که در این سه فیلم ایفا کرده ام تفاوت های قابل ملاحظه ای با یکدیگر دارند به عنوان نمونه در فیلم “اشنوگل” نقش زنی را بازی می کنم که حدود ۳۰ سال در بازداشتگاه اشرف که مربوط به منافقین بوده حبس کشیده و این زن در جوانی یک منافق بوده است.

وی همچنین اظهار کرد:حبس انفرادی طولانی مدت این زن باعث شده که همراه با بیماری های مختلفی آزاد شود که بخشی از این بیماری ها به فراموشی و مشکلات حافظه او بازمی گردد و در کنار آن یک سری بیماری های خاص هم دارد که من برای ایفای این نقش درباره انواع بیماری های مورد نظر خیلی تحقیق کردم و این نقش با توجه به اینکه خیلی چالشی بود ، به سختی درآمد.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی با لباس و گریم متفاوت

خلیلی در ادامه صحبت های خود توضیح داد:داستان فیلم “یادم تو را فراموش” از ماجرای زندگی محمد خانی الهام گرفته شده و بنده نقش همسر او را ایفا می کنم. حسین یاری ، میترا حجار و مازیار فلاحی از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.
وی یادآور شد:همچنین نقشی که در فیلم سینمایی “نیمکت ” ایفا کرده ام نقشی خاص است و داستان زندگی زنی را به تصویر می کشد که یک سری از رازها را در زندگی اش پنهان کرده که به مرور زمان این رازها برملا می شود.
بازیگر سریال تاریخی “کلاه پهلوی” همچنین اظهار کرد:بنده درباره چگونه کار کردن دیگر بازیگران نظری نمی دهم چرا که به هر حال همکارانم هستند اما خدا را شکر می کنم که در مورد خودم از طرف تهیه کننده یا دستیار کارگردان با من تماس گرفته شده و چنین گفته اند که ما فلان نقش را از شما دیدیم و می خواهیم در اثر ما حضور داشته باشید و همین برایم باعث افتخار است که به واسطه کارهایی که انجام داده ام، سرکار می روم .
ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر گذر از رنج ها

بازیگر سریال “مختارنامه” همچنین یادآور شد:اطلاع دارم که برخی از کارهایی که انجام می شود با توجه به باندبازی های موجود در سینما صورت می گیرد و یکسری افراد به شکل گروهی سر کار حاضر می شوند مانند اینکه گروهی که سر یک کار با هم هستند سر کار بعدی هم با یکدیگر حضور پیدا می کنند.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما همچنین گفت:البته موضوع کار کردن به واسطه روابط موجود در سینما نه تنها در مورد بازیگران بلکه در مورد فیلمبردار، گریمور و یا عوامل دیگر هم صدق می کند.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در مختارنامه

وی افزود:به ندرت پیش می آید که عوامل تکراری در یک اثر موفق باشند و من هیچ وقت چنین سینمایی را حمایت نمی کنم و در مواردی که می دانم در یک اثر بازیگری حضور دارد که برای ایفای نقشش پول پرداخت کرده یا فلان فرد به واسطه شخص دیگری در آن اثر حاضر شده، به هیچ عنوان در آن فیلم حضور پیدا نمی کنم چرا که اینگونه فقط حرص می خورم.
بازیگر فیلم سینمایی “مرگ کسب و کار من است” در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد:با اینکه مادربزرگ من، زنده یاد پروین سلیمانی خود بازیگر بود اما من هیچ وقت توسط او سر کار نرفتم چرا که چنین روندی را قبول ندارم. من توسط مادربزرگم به آقای قادری معرفی شدم برای اینکه سر کار ایشان بروم و عکس و امضا بگیرم که در ادامه این موضوع، ماجرای بازیگری من اتفاق افتاد اما چنین بحثی که مادربزرگم بخواهد برای بازی من پادرمیانی کند، هیچ گاه اتفاق نیفتاد.

وی همچنین تصریح کرد:به عقیده من کار کردن به واسطه وجود یکسری افراد خاص که به عنوان واسطه قرار می گیرند هیچ گاه به دل بازیگر نمی نشیند البته این عقیده من است.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر در چشم باد

بازیگر سریال “گذر از رنج ها” با اشاره به حضورش در مجموعه تلویزیونی “دورهمی” و بازخوردهایی که پس از پخش این برنامه دریافت کرده، گفت:پس از پخش مجموعه تلویزیونی “دورهمی ” خیلی غافلگیر و خوشحال شدم چرا که فکر نمی کردم تا این اندازه بازخوردهای خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه ضبط آن قسمت از برنامه “دورهمی” مربوط به چند وقت قبل بود و چندان به خاطر نداشتم که چه مطالبی در آن برنامه بیان شد، اما پخش برنامه بسیار مورد استقبال قرار گرفت و نظراتی که در صفحه های شخصی خود دریافت کردم بسیار مثبت بود.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در دورهمی

خلیلی همچنین یادآور شد:از طریق برخی شبکه های مجازی می توان متوجه نوع افکار افراد شد و با وجود اینکه ۹۵ درصد نظراتی که دریافت کردم مثبت بود اما چیزی حدود ۵ درصد از نظرات به گونه ای بود که گویی اصلا متوجه نشده بودند که من چه مطلبی را در برنامه بیان کرده ام.
وی تصریح کرد:فکر می کنم موضوعاتی مانند چگونگی برداشت یک فرد از صحبت های فرد دیگر در یک برنامه، به شعور خود آن فرد بر می گردد و بازخوردها در صورت متوجه نشدن موضوع مشکل من نیست که بخواهم چیزی را برای آن درصد مطلوب از افراد توضیح دهم و یا موضوعی را تصحیح کنم.
بازیگر فیلم سینمایی “پرنده باز” خاطرنشان کرد:در مدت زمان جمعه تا الان که از پخش برنامه دورهمی می گذرد، حدود ۷ تا ۸ پیشنهاد کار داشته ام که این موضوع نشان دهنده تاثیرگذاری یک برنامه است.

اتفاق جالب برای ماه چهره خلیلی بعد برنامه دورهمی

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا