فناوری اطلاعات

دستیار هوشمند گلکسی S8 با بسیاری از برنامه‌ها سازگار است

اخبار,اخبار تکنولوژی,گلکسیS8

به گزارش دی جی کالا،چند وقت پیش بود که سامسونگ نام تجاری Bixby را ثبت کرد. اسمی که به احتمال زیاد مربوط به دستیار صوتی و هوش مصنوعی گوشی گلکسی S8 می‌شود. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Sam Mobile این هوش مصنوعی به شکلی ساخته شده که با تمام برنامه‌های بومی سامسونگ کار می‌کند و به همین دلیل احتمال دارد که تغییراتی در طراحی رابط کاربری این گوشی به وجود بیاید. این دستیار صوتی قرار است جایگزین سیستم S Voice سامسونگ شود.

 

گزارش‌های جدید می‌گویند که دستیار صوتی Bixby خیلی پیشرفته‌تر از S Voice خواهد بود و به شکل بهتری با سیستم در تعامل است. به طور مثال این دستیار صوتی می‌تواند یک عکس خاص که در گالری گوشی قرار دارد را با درخواست کاربران نشان دهد.

 

دستیار صوتی جدید گلکسی S8 توسط شرکت Viv ساخته شده که این شرکت را هم سامسونگ خریداری کرد. شرکت Viv قبلا هوش مصنوعی سیری را برای گوشی‌های اپل ساخته بود.

 

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 در چند مدل راهی بازار می‌شود که یکی از آن‌ها مدلی ۶ اینچی با نام S8 Plus خواهد بود و شاید ۸ گیگابایت رم داشته باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت پرچم‌دار جدید سامسونگ به زیر صفحه نمایش انتقال پیدا کرده و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم ندارد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا