هنر در خانه

آموزش درست کردن درکوب اناری برای شب یلدا

 

آموزش تصویری ساخت درکوب,درست کردن درکوب

آموزش درست کردن درکوب اناری زیبا برای تزیین شب یلدا

 

شب یلدا یکی از بهترین و خاطره انگیزترین شب ها برای ما ایرانیان است. این بار برای تزیین شب یلدا امسال تان با انارهای خشک شده یک درکوب اناری زیبا تزیین کنید.

 

آموزش تصویری درست کردن درکوب اناری زیبا برای تزیین شب یلدا

یکی از تزیینات شب یلدا درست کردن درکوب هایی جالب و خلاقانه با انار های خشک شده برای شب یلدا است. برای درست کردن این درکوب ها به چند انار خشک شده در سایزهای کوچک و بزرگ، یک دریل با مته نازک، سیم مفتولی، یک تکه چوب، برگ های مصنوعی طلایی و مقداری روبان طلایی نیاز دارید.

 

ابتدا با دریل و مته بسیار نازک انارهای خشک را سوراخ کرده و سیم های مفتولی را از درون آن عبور دهید. انتهای سیم را گرد کنید که انار از درون سیم های مفتولی خارج نشود. این کار را برای همه انارها انجام دهید. سعی کنید برای انارهای بزرگتر از سیم بزرگتر استفاده کنید.

 

ساخت درکوب اناری,آموزش مرحله ای ساخت درکوب

مرحله اول درست کردن درکوب اناری برای شب یلدا

 

پیچیدن انارها را از انتهای تکه چوبی شروع کنید. ابتدا انارهای کوچک را به دور میله چوبی بپیچانید و هر چقدر که به سمت بالای چوب می روید سایز انارها را بزرگتر کنید. این کار را تا جایی انجام دهید تا کل سطح چوب با انارها پوشیده شود. در انتها برگ های طلایی را لا به لای انارها بچسبانید. قسمت بالای چوب را با یک پاپیون بزرگ طلایی بپوشانید. از این درکوب زیبا برای تزیین درب ورودی خانه  و یا درهای اتاق خواب تان استفاده کنید.

 

نحوه درست کردن درکوب, آشنایی با روش درست کردن درکوب

نحوه درست کردن درکوب اناری برای شب یلدا

 

منبع : seemorgh.com

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا