فناوری اطلاعات

شاید گلکسی S8 دوربین دوتایی نداشته باشد

اخبار,تکنولوژی,گلکسیs8

شایعات درباره‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ بسیار زیاد است. در بخشی از شایعات گفته شده که این گوشی دوربین دوتایی دارد؛ اما شایعات جدیدتر می‌گویند که گلکسی S8 تنها یک دوربین پشت خواهد داشت. قبلا گفته شده بود که گوشی جدید دو دوربین دارد که یکی از آن ها ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

به گزارش دیجی کالا،در شایعات جدیدی که روی سایت Weibo قرار گرفته به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد گلکسی S8 را با دوربین دوتایی راهی بازار کند و در حال حاضر چنین ایده‌ی را دنبال نمی‌کند. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این موضوع در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این اتفاق واقعا رخ می‌دهد یا خیر.

 

سامسونگ همیشه برای پرچم‌دارهای خودش دوربین باکیفیتی قرار می‌دهد و به همین دلیل احتمال قرار گرفتن دوربین دوتایی روی این گوشی بسیار زیاد بود. البته این احتمال وجود دارد که دوربین دوتایی روی همه‌ی مدل‌های S8 قرار نداشته باشد. بعید نیست که گوشی بعدی سامسونگ یک مدل بزرگ‌تر با دوربین دوتایی داشته باشد.

 

به هر حال باید منتظر منتشر شدن اطلاعات و خبرهای بعدی باشیم.  به احتمال زیاد چند مدل گلکسی S8 معرفی می‌شود که یکی از آن‌ها دوربین دوتایی خواهد داشت. در گذشته گفته شده که بود که این گوشی در چند مدل ساخته می‌شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا