اخبار فرهنگی

طوفان مهردادیان: «هشت و نیم دقیقه»؛ روایتی پر تلاطم از گزارش یک مرگ

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» روایتی پر تلاطم از گزارش خبر مرگ است.

طوفان مهردادیان بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ پیرامون ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» گفت: در واقع من شخصیت پیمان اخوان کارمند بیمارستانی را بازی می‌کنم که در کنار بازیگران اصلی این سریال سام درخشانی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی درگیر اتفاقات این داستان می‌شود. 
 
وی ادامه داد: «هشت و نیم دقیقه» با چرخش دراماتیک، خبر از گزارش یک مرگ است و چون اخوان کارمند بایگانی بیمارستان است با اتفاقات خانواده یکتا همراه می‌شود. 
 
مهردادیان به همکاری پیشین خود با بهروز مفید اشاره کرد و در خصوص بازی در سریال شهرام شاه حسینی بیان کرد: همکاری من با بهروز مفید سر آغاز آشنایی با راما قویدل و داریوش یاری و دیگر همکاران شد و حالا در «هشت و نیم دقیقه» با ایفای نقش در کنار دیگر بازیگران،  اولین همکاری خود را با شهرام شاه حسینی تجربه می‌کنم. 
 
وی درباره مولفه‌های انتخاب فیلمنامه «هشت و نیم دقیقه» عنوان کرد: وقتی برای حضور در این سریال با شهرام شاه حسینی صحبت کردم در وهله اول به دلیل حضور آقای شاه حسینی و داستان پرتلاطم و شخصیت پیمان اخوان، بازی کردم.
 
مهردادیان در پایان در خصوص پیش بینی بازخورد مخاطبان این مجموعه اظهار داشت: «هشت و نیم دقیقه» با روایت پرتلاطمی که دارد به حتم تماشاگران خود را پیدا کرده و جزو کارهای کنجکاوی‌برانگیز است که خود من هم مخاطب و مشتاق آن هستم. 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا