فناوری اطلاعات

این میز پینگ پنگ متناسب با بازی موسیقی پخش می‌کند

 

طراح خوش ذوق میکروفون های تماسی را در داخل راکت های بازی پینگ پونگ نصب کرده و با طراحی یک برنامه موبایلی کاری کرده تا از بلندگوهای متصل به راکت ها و متناسب با ریتم بازی افراد موسیقی پخش شود.

 

تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی , تنظیم موسیقی

تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی

 

ایده تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی از آن جهت اجرا شده تا بازیکنان بتوانند بازی خود را با ریتمی مناسب و بر مبنای سرعت مورد علاقه شان انجام دهند. همچنین از این طریق می توان با دقت بسیار بیشتری از سرعت اجرای بازی پینگ پنگ مطلع شد و این سرعت را بر حسب تمایل افراد به تدریج کم و زیاد کرد.

 

در صورتی که توپ به راکت ها برخورد نکرده و جریان بازی قطع شود، پخش موسیقی نیز متوقف می شود. میکروفون مذکور با دریافت اثر برخورد توپ آن را پردازش کرده و به امواج رادیویی یکپارچه مبدل می کند و سپس ریتم موسیقی بر همین اساس تنظیم می شود.  

 

برنامه موبایلی هم برای تنظیم موسیقی و بررسی و مشاهده دقیق سرعت بازی قابل استفاده است. مبدع خوش ذوق این ابزار یک امکان مشاهده ویدئویی ریتم بازی را هم فراهم کرده است. در این ویدئو صفحه نمایشگر به دو بخش تقسیم می شود و بعد از برخورد توپ با هر راکت تصویر آن همراه با صدایی خاص به لرزه درمی آید. پس از باخت هم راکت متعلق به فرد بازنده آه کشیده و اظهار ناراحتی می کند. همچنین موسیقی در حال پخش نیز بر مبنای علاقه کاربران قابل تغییر است.  

منبع:mehrnews.com 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا