اخبار فرهنگی

پوراندخت مهیمن: «ماه و پلنگ» سریال پر مخاطبی خواهد شد

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پوراندخت مهیمن

بازیگر سریال «ماه و پلنگ» گفت: بهتر است تا درباره نقشم در این سریال توضیحی ندهم، چراکه دوست دارم مخاطب بدون هیچ ذهنیتی سریال را تماشا کند و از آن لذت ببرد. فقط این را می‌گویم که قصه در زمان حال می‌گذرد.

به گزارش فارس، بازیگر سریال «ماه و پلنگ» گفت: بهتر است تا درباره نقشم در این سریال توضیحی ندهم، چراکه دوست دارم مخاطب بدون هیچ ذهنیتی سریال را تماشا کند و از آن لذت ببرد. فقط این را می‌گویم که قصه در زمان حال می‌گذرد.

پوراندخت مهیمن بازیگر سریال «ماه و پلنگ» در گفت‌وگو با ما عنوان کرد: تا ماه پیش مشغول بازی در سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب بودم که اوایل «ملکا» نام داشت، اما به «ماه و پلنگ» تغییر نام داد.

وی درباره نقش خود در این سریال نیز بیان داشت: بهتر است تا درباره نقشم در این سریال توضیحی ندهم، چراکه دوست دارم مخاطب بدون هیچ ذهنیتی سریال را تماشا کند و از آن لذت ببرد. فقط این را می‌گویم که قصه در زمان حال می‌گذرد.

بازیگر سریال «زیرهشت» افزود: از آنجایی که احمد امینی کارگردان کاربلد و حرفه‌ای است، مطمئنا «ماه و پلنگ» نیز مانند تمامی سریال‌هایش به خوبی دیده خواهد شد و مردم از آن استقبال خواهند کرد.

مهیمن همچنین ادامه داد: در این مدت در فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور و «عطر تلخ، عطر شیرین» به کارگردانی ناصر محمدی بازی کردم.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا