اخبار فرهنگی

مجید صالحی و نیوشا ضیغمی «پسر عمو، دختر عمو» شدند

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مجید صالحی و نیوشا ضیغمی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر عمو، دختر عمو» از اواخر هفته آینده با بازیگران نام‌آشنای سینمای ایران آغاز خواهد شد.

محمود غلامی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پسرعمو، دختر عمو» در رابطه با آخرین وضعیت شروع فیلمبرداری این اثر سینمایی به «صبا» گفت: مدت زیادی را صرف انتخاب بازیگران و عوامل پشت‌صحنه این اثر سینمایی کردیم، خوشبختانه پس از تلاش زیاد به نتیجه دلخواه دست پیدا کردیم و از اواخرهفته آینده فیلمبرداری این اثر آغاز خواهد شد.

وی درارتباط با بازیگران این اثرسینمایی، گفت: تاکنون حضور مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، محمود عزیزی، مریم امیرجلالی، لاله مرزبان و نسیم فروغ در«پسر عمو، دختر عمو» قطعی شده است که با پیوستن دو بازیگر دیگر به این فیلم، پرونده انتخاب بازیگران این اثر بسته خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که ساخت این اثر سینمایی به کارگردانی روح‌انگیز شمس در پنجاه جلسه به پایان خواهد رسید، خاطرنشان ساخت: جریان روایی این اثر در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور صورت خواهد گرفت که همین امر مقداری تولید این اثر را با سختی‌های مخصوص به خودش مواجه خواهد کرد که البته این مسئله کاملا طبیعی است.
داستان این اثر سینمایی حول محور زندگی یک پسرعمو و دختر عموست که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید و آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی را حل کنند که این مسئله مابقی داستان فیلم را به پیش می‌راند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کنندگان: محمود غلامی، قربان محمدپور، کارگردان: روح‌انگیز شمس، نویسنده: قربان محمدپور، دستیار اول و برنامه‌ریز: امیرعباس لطیفی، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، مدیر تولید: سیدمحسن اورنگ، منشی صحنه: آرزو قربانی، طراح گریم: نوید فرح‌مرزی، صدابردار: جعفرعلیان، طراح صحنه و لباس: لیلا منصوری، مدیر تدارکات: عسگرجبارپور یاییچی، عکاس: میلاد کیایی.

گفتنی است که روح‌انگیز شمس متولد ۱۳۴۵ آبادان کارگردان این اثر سینمایی، فارغ‌التحصیل سینما است. وی فعالیت سینمایی را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و برنده جوایزی از جشنواره‌های داخلی و خارجی شد. او تاکنون در ده‌ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به‌عنوان منشی صحنه، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز حضوری جدی داشته است.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا