اخبار فرهنگی

ایرج راد: منتظر نقشی هستم که ملاک‌های اساسی‌ام را داشته باشد

اخباربازیگران,اخبارفرهنگی,ایرج راد

ایرج راد؛ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که پیش از این مدیریت خانه تئاتر را هم بر عهده داشت این بار تصمیم دارد با کم کردن این مسئولیت به پیشنهادات خود در حیطه بازیگری فکر کند.

راد در این باره به «صبا» گفت: مدت‌هاست که مدیرعاملی خانه تئاتر وقتم را آن‌چنان گرفته بود که فرصت نمی‌کردم کار دیگری انجام دهم. البته پیشنهادهای زیادی مطرح شد و برخی کارها هم بودند که خیلی مشتاق بودم در آنها بازی کنم ولی این امکان وجود نداشت. به هر‌حال در این دوره من این مسئولیت را پذیرا نشدم و منتظر هستم کاری باب میلم پیشنهاد شود که اگر از هر جهت مورد قبولم قرار بگیرد حتما می‌پذیرمش.

راد در ادامه از ملاک‌ها و معیار‌هایش برای انتخاب نقش در تلویزیون گفت: نقش و متن کار باید ارزش‌های خاص خود را داشته و دارای جایگاه ویژه‌ای باشد. علاوه بر این چهارچوب و شخصیت‌پردازی خوبی داشته باشد و بتواند با مضامین روز جامعه ارتباط برقرار کند. از نظر شخصیت‌پردازی و کار باید پایه و اساس داشته باشد که بتوان روی آن کار کرد. بالطبع کارگردان و گروهی که با آنها همکاری می‌کنیم هم بسیار مهم هستند. همه اینها معیار‌هایی هستند که بازیگر بتواند کاری را با اطمینان بپذیرد، روی آن فکر کند و سپس آن را به سرانجام برساند.

ایرج راد در پایان گفت: این روزها در حال اجرا در نمایش «راپورت‌های دکتر مصدق» در تالار وحدت هستم که تا بیستم مرداد ماه روی صحنه می‌رود. پیش از آن هم کار «بازارعاشقان» کار هادی مرزبان را داشتم.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا