اخبار فرهنگی

مریم کاویانی: ۳ سال می‌شود که بیکارم / تاریخ مصرف هنرمندان کوتاه شده است

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مریم کاویانی

بازیگر سریال “پنجمین خورشید” گفت: به مدت ۳سال است که بازی نکرده ام، پیشنهادات بوده اما برای من نه از لحاظ نقش و شرایط مالی پیشنهاد خوبی نبوده است.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت گو با میزان در خصوص عدم فعالیت خود طی سالهای گذشته گفت:  به مدت ۳سال است که بازی نکرده ام،  پیشنهادات بوده اما برای من نه از لحاظ نقش و نه شرایط مالی پیشنهاد خوبی نبوده است.

کاویانی ادامه داد: با اینکه در سال های گذشته بیشتر در تلویزیون بوده ام اما من کارم را از سینما شروع کرده ام و بعد وارد تلویزیون شدم و الان ترجیح می دهم دوباره به سینما برگردم.

وی تصریح کرد: وقتی چند وقت از بازیگری دور باشی به ندرت فراموش می شوی، من هم طی این سال ها با دور شدن از فضای سینما کمی از یاد برده شدم و به نظرم این برخوردها متاسفانه از ادبیات سینمای ما ناشی می شود.

من فکر نمی کنم در هیچ کجای دنیا یک بازیگر مجبور باشد هر روز به دفترهای سینمایی سر بزند تا خودش را یادآوری کند، یک بازیگر باید کارش، وی را یاد آوری کند و با نقش هایی که بازی کرده اثبات شود. در این شرایط باید دفاتر یادشان باشد که کدام بازیگر چه نقشی را برایشان ایفا نموده تا در انتخاب وی برای آثار بعدی اقدام کنند.

بازیگر سریال “فاصله‌ها” عنوان کرد: متاسفانه تاریخ مصرف هنرمندان ایرانی بسیار کوتاه است و خود من هم دلیلش را نمی دانم و این به من مختص نمی شود و خیلی از هنرمندان دیگر هم دچار این مشکلات هستند که در بروز این معضل، کسر و کمبود بودجه، رابطه ها، مشکلات اخلاقی و دلایل بسیاری می توانند دخیل باشند.

وی خاطرنشان کرد: من قصد مصاحبه نداشتم و طی این سال ها هم مصاحبه نکردم اما احساس میکنم همین چند جمله کوتاه هم به طور کامل بین کننده منظور من باشد.  

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا